...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » фінанси

Аналіз фінансового стану Основ’янської ди станції колії Південної залізниці (дипломна)
03.04.2010, 22:26
Зміст
Вступ
1 Основні шляхи зниження собівартості
1.1 Склад, планування та облік витрат на ремонт та утримання колії
1.2 Структура і значення собівартості
1.3 Планування собівартості продукції
2 Аналіз техніко-економічних показників Основ’янської дистанції колії
2.1 Характеристика Основ’янської дистанції колії
2.2 Аналіз об’ємних показників
2.3 Аналіз якісних показникі роботи
2.4 Аналіз виконання плану по праці та заробітній платі
2.5 Аналіз експлуатаційних витрат
2.6 Аналіз фондовіддачі
2.7 Аналіз фінансових показників
2.8 Аналіз і розрахунок собівартості
2.9 Аналіз підсобно-допоміжної діяльності
3 Шляхи зниження собівартості в колійному господарстві
3.1 Загальна характеристика собівартості на залізничному транспорті
3.2 Зниження собівартості 1 км колії шляхом модернізації ВПО-3000
Висновки
Список використаної літератури

Висновки
В результаті аналізу фінансового стану Основ’янської дистанції колії Південної залізниці, зроблено висновки про необхідність більше приділяти уваги економічним показникам, які є відбиттям в ефективності роботи всієї системи управління, що діє на залізниці.
Аналіз об’ємних показників показав, що починаючи з 2003 року по 2005 рік об’єм робіт із ремонту колії зменшився на 26.1 %, по комплексно- оздоровчим роботам збільшився на 43,1 %.Також за звітній період спостерігається збільшення заміни стрілочних переводів, новими (металеві частини) на 68,2 %.
Аналіз якисних показників показав, що в період з 2003 року по 2005 рік стан колії в балах поліпшився на 23,5 %. За аналізуючий період на дистанції було допущено два інциденти.З 2005 по 2003 роки в порівнянні ми бачимо, що кількість кілометрів з незадовільною оцінкою збільшилась на 7,1 км..За аналізуючий період клькість затримок поїздів зросла на 12 поїздів.
Аналіз експлуатаційних витрат поОснов’янській дистанції колії за період 2003 по 2005 роки постійно збільшувальсь. На протязі 2003-2005 років план поексплуатаційним витратам було не виконано, тобто були перевитрати. Перевитрати експлуатаційних витрат в цілому відбувались під впливом змі експлуатаційних витрат по елементам: матеріали, амортизація, інші витрати.
Зробивши аналіз фінансово-господарської діяльності Основ’янської дистанції колії у дипломному проекті, для зменшення експлуатаційних витрат, було розглянуто на скільки вигідно впроваджувати нові технології.На прикладі модернізації машини ВПО-3000 в умовах промислового підприємства, тому, що потребується належне устаткування та висококваліфіковані працівники. Оскільки, продуктивність машини після модернізації збільшилась з 1,3 км. /год до 1,8 км./год, то модернізація машини забезпечує зменшення собівартості ремонту одного км. колії.Так собівртість одного км. без амортизаційних відрахувань, до модернізації машини склала 192,64 грн., після модернізації машини 144,62 грн.
Розрахуно економічного ефекту показує, що загальний приріст ефекту за десять років експлуатації модернізованої машини ВПО-3000 складе 303,4 тис.грн. при цьому одноразові витрати на модернізацію окупабться на першому році експлуатації модернізованої машини.
стор. 80

Категорія: фінанси | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 318 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук