Зміст 1. Етичні засади спілкування з іноземцями 2. Етика усного ділового спілкування з іноземцями 3. Знайомство 4. Вітання 5. Візитна картка 6. Ділові переговори 7. Особливості письмового ділового спілкування 8. Рекомендації щодо особливостей поведінки в різних країнах 9. Висновки 10. Список використаної літератури ВИСНОВКИ • Ділове спілкування із зарубіжними партнерами ґрунтується на загальних закономірностях процесу спілкування і ділового спілкування зокрема. • Ділове спілкування із зарубіжними партнерами має певні особливості, в основі яких лежать культурологічні фактори. Щоб зрозуміти специфіку спілкування із зарубіжними партнерами, потрібно враховувати традиції та норми (правила), на яких базуються стосунки між людьми (у тому числі ділові). Особливості ділового спілкування із зарубіжними партнерами залежать також від форми спілкування: усної чи письмової. При цьому треба враховувати обидва типи особливостей: загальнокультурні та зумовлені формою спілкування. Визначаючись з особливостями ділового спілкування, необхідно враховувати як рекомендації вітчизняних експертів, так і поради зарубіжних фахівців. стор.30 Замовити роботу
|