План Вступ 1. Цілі та види реклами в Інтернет 1.1. Задачі рекламної кампанії 1.2. Види рекламної продукції 2. Система збуту реклами в Інтернет 2.1. Засоби заохочення споживачів реклами 2.2. Перспективи розвитку реклами в Інтернет в Україні Висновок Resume Список використаних джерел Висновок Отже, основними засобами рекламування в інтернеті є: o Баннерна реклама (обмін посиланнями) o Рейтингові системи та тематичні каталоги. o E-mail маркетинг. o Закладки в браузері. o Перехід по неіснуючому URL. Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті по характеру рекламованих одиниць поділяється на: o Реклама оффлайнових товарів та послуг. o Реклама інтернет-ресурсів. Баннер являє собою прямокутне графічне зображення у форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються баннери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д. Баннер міститься на сторінці web-видавця і має гіперпосилання на сервер рекламодавця. Яскравим представником пошукових систем є міжнародна AltaVista. Кожна пошукова система має свого власного спайдера, зі своїми власними "звичками". Кожна система індексує сторінки своїм особливим способом і пріоритети при пошуку по індексах теж відмінні. Тому, зробивши запит по визначених ключових чи словах вираженням, ми будемо мати різні результати для кожної з пошукових систем. Типовим представником каталогів є міжнародна Yahoo!. Каталог звичайно має тематичну розбивку на підкаталоги, ті у свою чергу можуть підрозділятися на більш дрібні піддиректорії і т.д. Так як реєстрація здійснюється людиною, а не програмою, то пошук по каталогах дає більш релевантні результати, ніж по пошукових системах. На механізм електронної пошти спираються багато популярних засобів віщання в Інтернет. Сюди входять списки розсилок, дискусійні листи і, зрозуміло, індивідуальні поштові повідомлення. При умілому використанні e-mail може дати ще один ефективний інструмент просування чи компанії web-сервера в Інтернет. В Інтернеті існує безліч списків розсилок, що присвячені всіляким тематикам. Дискусійні листи створюються для обміну інформацією, обговорення питань на визначену тематику. На відміну від списків розсилки писати в листі можуть не тільки безпосередньо його творці, але і всі учасники. Можна запропонувати зацікавленим відвідувачам сервера підписатися на спеціальну розсилку, що інформує про відновлення і розміщення нового матеріалу на ньому. Дана розсилка буде нагадувати передплатникам про сервер і сприяти збільшенню повторних візитів. Одним з найбільш популярних способів реклами за кордоном є який-небудь безкоштовний товар, висилка поштою, так названий «пробник», щоб відвідувач міг спочатку ознайомитися з товаром безкоштовно, а потім прийти в один з оффлайн-магазинів, і купити цей товар. Також існує ще один, що з'явився зовсім недавно спосіб рекламування. Це - перехід по неіснуючому URL Звичайно, перш ніж рекламуватися подібним способом потрібно кілька разів подумати про те, що в користувача запитуючого неіснуючий URL зовсім немає бажання заходити на інший сервер. стор.29 Замовити роботу
|