...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » менеджмент_маркетинг

Особливості організації реклами в Internet (Курсова робота)
11.04.2010, 21:46
План
Вступ
1. Цілі та види реклами в Інтернет
1.1. Задачі рекламної кампанії
1.2. Види рекламної продукції
2. Система збуту реклами в Інтернет
2.1. Засоби заохочення споживачів реклами
2.2. Перспективи розвитку реклами в Інтернет в Україні
Висновок
Resume
Список використаних джерел

Висновок
Отже, основними засобами рекламування в інтернеті є:
o Баннерна реклама (обмін посиланнями)
o Рейтингові системи та тематичні каталоги.
o E-mail маркетинг.
o Закладки в браузері.
o Перехід по неіснуючому URL.
Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті по характеру рекламованих одиниць поділяється на:
o Реклама оффлайнових товарів та послуг.
o Реклама інтернет-ресурсів.
Баннер являє собою прямокутне графічне зображення у форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються баннери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д. Баннер міститься на сторінці web-видавця і має гіперпосилання на сервер рекламодавця.
Яскравим представником пошукових систем є міжнародна AltaVista.
Кожна пошукова система має свого власного спайдера, зі своїми власними "звичками". Кожна система індексує сторінки своїм особливим способом і пріоритети при пошуку по індексах теж відмінні. Тому, зробивши запит по визначених ключових чи словах вираженням, ми будемо мати різні результати для кожної з пошукових систем.
Типовим представником каталогів є міжнародна Yahoo!.
Каталог звичайно має тематичну розбивку на підкаталоги, ті у свою чергу можуть підрозділятися на більш дрібні піддиректорії і т.д. Так як реєстрація здійснюється людиною, а не програмою, то пошук по каталогах дає більш релевантні результати, ніж по пошукових системах.
На механізм електронної пошти спираються багато популярних засобів віщання в Інтернет. Сюди входять списки розсилок, дискусійні листи і, зрозуміло, індивідуальні поштові повідомлення. При умілому використанні e-mail може дати ще один ефективний інструмент просування чи компанії web-сервера в Інтернет.
В Інтернеті існує безліч списків розсилок, що присвячені всіляким тематикам.
Дискусійні листи створюються для обміну інформацією, обговорення питань на визначену тематику. На відміну від списків розсилки писати в листі можуть не тільки безпосередньо його творці, але і всі учасники.
Можна запропонувати зацікавленим відвідувачам сервера підписатися на спеціальну розсилку, що інформує про відновлення і розміщення нового матеріалу на ньому. Дана розсилка буде нагадувати передплатникам про сервер і сприяти збільшенню повторних візитів.
Одним з найбільш популярних способів реклами за кордоном є який-небудь безкоштовний товар, висилка поштою, так названий «пробник», щоб відвідувач міг спочатку ознайомитися з товаром безкоштовно, а потім прийти в один з оффлайн-магазинів, і купити цей товар.
Також існує ще один, що з'явився зовсім недавно спосіб рекламування. Це - перехід по неіснуючому URL
Звичайно, перш ніж рекламуватися подібним способом потрібно кілька разів подумати про те, що в користувача запитуючого неіснуючий URL зовсім немає бажання заходити на інший сервер.
стор.29

Категорія: менеджмент_маркетинг | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 303 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук