...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » менеджмент_маркетинг

Теоретичні основи організації реклами в Інтернет (Курсова робота)
11.04.2010, 22:24
Зміст
Вступ. 3
Розділ І. Суб’єкти реклами в Інтернет 5
Корпоративний Web-сервер 5
Банер як носій іміджевої реклами 6
Служби обміну банерами (рекламні мережі) 9
Розділ ІІ. Критерії ефективності реклами через Інтернет 11
Ефективність банерної реклами 11
E-mail електронна пошта. 14
Списки розсилки і дискусійні групи. 15
Перспективи розвитку Інтернет-реклами. 16
Висновки і пропозиції 18
Список використаної літератури та ресурсів Інтернет 19
Додатки 20
Resume 22

Висновки і пропозиції
Отже, можна говорити про рекламу в Інтернет як про засіб формування іміджу, що цілком склався в компанії. Для формування використовуються наступні основні елементи: корпоративний Web-сервер, банери, електронна пошта.
Корпоративний сервер дозволяє зробити інформацію про фірму або товар/послугу доступною для мільйонів людей, в тому числі і географічно віддалених. Крім того, можна оперативно реагувати на ринкову ситуацію - змінювати дані прайс-листа, анонсувати нові товари/послуги і т.д. Сервер дозволить реалізувати всі можливі форми представлення інформації: текст, графіка, звук, відеозображення, анімація і т.д. Ще одна перевага Web-сервера - можливість відкриття віртуального представництва, яке буде доступне 24 години на добу, 7 днів в тиждень з будь-якої точки світу.
Банер - один з основних елементів, працюючих на формування позитивного іміджу фірми. За допомогою рекламних банерних мереж можна здійснювати показ банерів цільовій аудиторії. На жаль, в Україні, через відсутність великої кількості популярних серверів по різнім тематикам, це не завжди можливе. Дослідження, проведені визнаними авторитетами в області Інтернет-реклами, показали, що банер працює, навіть якщо на нього не натискають. Натиснення означає лише тимчасову зацікавленість. Основна думка, відображена в банері (якщо вона є), все одно запам'ятовується. Завдяки специфіці Інтернет, люди активні в пошуку і сприйнятті інформації, тому імовірність впливу реклами тут вище: біля 30 % опитаних пам'ятають побачений банер через сім днів.
Електронна пошта є додатковим засобом формування іміджу. З її допомогою можна показати чіткість роботи з клієнтами, чіткість організації фірми. Крім того, в правильно оформленому листі назва компанії (або ваше ім'я) завжди на виду і людина хоч-не-хоч запам'ятовує цю інформацію. Завдяки листам розсилки, можна провести чіткий таргетинг аудиторії навіть в Україні. Якщо Ви в стані регулярно готувати інформацію по темі, доцільно створити свій список розсилки. Дискусійні листи створюються для обміну інформацією, обговорення питань на певну тематику. На відміну від списків розсилки писати в лист можуть не тільки безпосередньо його творці, але і всі учасники. Додатковим позитивним моментом Вашої активної участі в листі є той факт, що часто популярні і авторитетні дискусійні листи переглядаються представниками спеціалізованої преси і є імовірність, що Ви будете процитовані на сторінках видань або Вас запросять написати статтю. Проводячи аналіз повідомлень, що публікуються, Ви можете обчислити Ваших потенційних клієнтів і зв'язатися з ними напряму. Нарешті, не треба забувати, що крім Вашого власного промоушена спеціалізовані дискусійні листи надто корисні, так як будуть забезпечувати Вас цінною інформацією і новинами.
Кажучи про перспективи розвитку Інтернет-реклами потрібно відмітити очікуване різке зростання витрат на подібну рекламу. Однак ці прогнози виправдаються в тому випадку, якщо в Web більше уваги буде приділятися потребам широкого кола покупців і рекламодавців, що розповсюджують споживчі товари.
стор.22

Категорія: менеджмент_маркетинг | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 322 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук