Зміст Вступ. 3 Розділ І. Суб’єкти реклами в Інтернет 5 Корпоративний Web-сервер 5 Банер як носій іміджевої реклами 6 Служби обміну банерами (рекламні мережі) 9 Розділ ІІ. Критерії ефективності реклами через Інтернет 11 Ефективність банерної реклами 11 E-mail електронна пошта. 14 Списки розсилки і дискусійні групи. 15 Перспективи розвитку Інтернет-реклами. 16 Висновки і пропозиції 18 Список використаної літератури та ресурсів Інтернет 19 Додатки 20 Resume 22 Висновки і пропозиції Отже, можна говорити про рекламу в Інтернет як про засіб формування іміджу, що цілком склався в компанії. Для формування використовуються наступні основні елементи: корпоративний Web-сервер, банери, електронна пошта. Корпоративний сервер дозволяє зробити інформацію про фірму або товар/послугу доступною для мільйонів людей, в тому числі і географічно віддалених. Крім того, можна оперативно реагувати на ринкову ситуацію - змінювати дані прайс-листа, анонсувати нові товари/послуги і т.д. Сервер дозволить реалізувати всі можливі форми представлення інформації: текст, графіка, звук, відеозображення, анімація і т.д. Ще одна перевага Web-сервера - можливість відкриття віртуального представництва, яке буде доступне 24 години на добу, 7 днів в тиждень з будь-якої точки світу. Банер - один з основних елементів, працюючих на формування позитивного іміджу фірми. За допомогою рекламних банерних мереж можна здійснювати показ банерів цільовій аудиторії. На жаль, в Україні, через відсутність великої кількості популярних серверів по різнім тематикам, це не завжди можливе. Дослідження, проведені визнаними авторитетами в області Інтернет-реклами, показали, що банер працює, навіть якщо на нього не натискають. Натиснення означає лише тимчасову зацікавленість. Основна думка, відображена в банері (якщо вона є), все одно запам'ятовується. Завдяки специфіці Інтернет, люди активні в пошуку і сприйнятті інформації, тому імовірність впливу реклами тут вище: біля 30 % опитаних пам'ятають побачений банер через сім днів. Електронна пошта є додатковим засобом формування іміджу. З її допомогою можна показати чіткість роботи з клієнтами, чіткість організації фірми. Крім того, в правильно оформленому листі назва компанії (або ваше ім'я) завжди на виду і людина хоч-не-хоч запам'ятовує цю інформацію. Завдяки листам розсилки, можна провести чіткий таргетинг аудиторії навіть в Україні. Якщо Ви в стані регулярно готувати інформацію по темі, доцільно створити свій список розсилки. Дискусійні листи створюються для обміну інформацією, обговорення питань на певну тематику. На відміну від списків розсилки писати в лист можуть не тільки безпосередньо його творці, але і всі учасники. Додатковим позитивним моментом Вашої активної участі в листі є той факт, що часто популярні і авторитетні дискусійні листи переглядаються представниками спеціалізованої преси і є імовірність, що Ви будете процитовані на сторінках видань або Вас запросять написати статтю. Проводячи аналіз повідомлень, що публікуються, Ви можете обчислити Ваших потенційних клієнтів і зв'язатися з ними напряму. Нарешті, не треба забувати, що крім Вашого власного промоушена спеціалізовані дискусійні листи надто корисні, так як будуть забезпечувати Вас цінною інформацією і новинами. Кажучи про перспективи розвитку Інтернет-реклами потрібно відмітити очікуване різке зростання витрат на подібну рекламу. Однак ці прогнози виправдаються в тому випадку, якщо в Web більше уваги буде приділятися потребам широкого кола покупців і рекламодавців, що розповсюджують споживчі товари. стор.22 Замовити роботу
|