...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » менеджмент_маркетинг

Управління конфліктами у промисловому підприємстві (курсова робота)
11.04.2010, 22:50
Зміст
Вступ
1. Природа виникнення конфліктів на промисловому підприємстві.
Конфлікти в організації та їх класифікація.
Об’єктивні та суб’єктивні складові конфлікту.
Учасники конфлікту.
Роль керівника в процесі управлінні конфліктами.
Узагальнення до 1 розділу
2. Аналіз причин та рушійних сил виникнення конфліктів.
Причини виникнення конфліктів.
Рушійні сили, фактори розвитку конфліктів та межі їх поширення.
Функціональна спрямованість конфліктів на промисловому підприємстві.
Поведінка, що спонукає до виникнення конфліктів
Узагальнення до 2 розділу
3. Шляхи вдосконалення між особових стосунків на промисловому підприємстві.
Способи розв’язання конфліктів.
Особливості діяльності керівника в управлінні та запобіганні конфліктів.
Переговори, як метод вирішення конфліктів.
Рекомендації безконфліктного спілкування, результативного завершення в процесі переговорів
Узагальнення до 3 розділу
Висновок
Список використаних джерел
Додатки

Висновок
Уміння керувати конфліктом є вирішальним для менеджерів АТ «Коломия – хліб». Після завершення конфліктів по вертикалі в 28 % випадків підвищується якість індивідуальної діяльності керівника.. Конфлікт змушує службовців АТ «Коломия – хліб» інтенсивно спілкувати¬ся один з одним, знати один одного трохи більше. При цьому члени колективу починають краще розуміти своїх колег, ста¬ють більш чутливими до проблем інших людей. І нарешті, лю¬ди оцінюють необхідність розуміння норм і бажань іншого й неможливість бути вільними від суспільства, знаходячись у ньо¬му.
Позитивними характеристиками конфліктів на конфлікт служить джерелом розвитку особистості, міжособистісних відносин, у процесі конструктивного вирішення кон¬фліктних питань працівник АТ «Коломия – хліб» здобуває соціальний досвід виходу з важких ситуацій:
 конфлікт допомагає глибше оцінити індивідуально-психо¬логічні особливості працівників, які беруть участь у ньому, їхні ціннісні орієнтації, мотиви;
 у результаті розв’язання конфліктних суперечностей відбувається розрядження психічної напруженості, знижується інтенсивність негативних емоцій;
 конфлікт усуває цілком чи частково наявні суперечності, висвітлюючи вузькі місця, невирішені питання, факти недостатньої діловитості й порядності. Після завершення конфліктів у більше ніж 65 % випадків удається цілком чи частково вирішити суперечності, що лежать у їхній основі;
 конфлікт служить джерелом розвитку особистості, міжособистісних відносин, у процесі конструктивного вирішення кон¬фліктних питань працівник конфлікт служить джерелом розвитку особистості, міжособистісних відносин, у процесі конструктивного вирішення кон¬фліктних питань працівник здобуває соціальний досвід виходу з важких ситуацій; здобуває соціальний досвід виходу з важких ситуацій;
 конфлікти підтримують соціальну активність працівників, сприяють запобіганню застою й поліпшенню якості індивідуальної дія¬льності працівників.
Після завершення конфліктів підвищується якість індивідуальної діяльності керівників та працівників АТ «Коломия – хліб».
стор.46

Категорія: менеджмент_маркетинг | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 445 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук