...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » міжнародні відносини

Дослідження та удосконалення процесу активізації експортної діяльності ВАТ „Львівська пивоварня (дипломна робота)
04.04.2010, 21:09
зміст
АНОТАЦІЯ ........................................................................................................................4
SUMMURY .........................................................................................................................4
ВСТУП ................................................................................................................................5
РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД НАУКОВОЇ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЩОДО АКТИВІЗАЦІЇ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ...................................................7
1.1. Теоретичний зміст поняття стимулювання експорту .............................................7
1.2. Завдання державної політики стимулювання експорту ..........................................9
1.3. Державні інструменти стимулювання експорту ....................................................12
1.4. Світовий досвід стимулювання експорту
та його використання в Україні ......................................................................................13
1.5.Аналіз зовнішньоекономічної діяльності України .................................................16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ
ТА ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ „ЛЬВІВСЬКА ПИВОВАРНЯ” .....................28
2.1. Аналіз виробничо-господарської діяльності ВАТ „Львівська пивоварня” ........28
2.1.1. Аналіз зовнішньоекономічних зв’язків ВАТ „Львівська пивоварня” ....34
2.2. Дослідження макро- та мікросередовища ВАТ „Львівська пивоварня” .............39
2.2.1. Аналіз конкурентного стану ВАТ „Львівська пивоварня” ......................39
2.2.2. Характеристика ринку пива в Укараїні .....................................................43
2.2.3 Експортна діяльність українських пивоварів ............................................49
РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ТА ЗАХОДІВ ЩОДО ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГІВ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ „ЛЬВІВСЬКА ПИВОВАРНЯ” .................................................................................................................54
3.1 Створення власного експортного відділу у ВАТ „Львівська пивоварня” ...........71
3.2 Створення закордонного представництва ВАТ „Львівська пивоварня” ..............77
ВИСНОВКИ .....................................................................................................................91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .................................................................92
ДОДАТКИ ........................................................................................................................98

ВИСНОВКИ
Входження у світову економічну діяльність є досить важким і довгим процесом для кожної національної економіки і кожного підприємства зокрема. Те, що шлях національної замкнутості, ізоляції від системи міжнародного поділу праці – безперспективний, є доволі очевидним висновком і не потребує вагомих доказів.
Провівши аналіз стану виробничо-господарської діяльності ВАТ „Львівська пивоварня”, дослідивши тенденції і закономірності зміни економічних показників за період 1999-2003 рр. можна зробити висновок, що львівська пивоварня вийшла на показники, які незаперечно свідчать про стрімке зростання виробництва.
Проаналізувавши сильні та слабкі сторони ВАТ „Львівська пивоварня”, врахувавши всі проблеми та труднощі, викликані як внутрішніми, так і зовнішніми факторами, дослідивши стан і перспективи розвитку ринку пива в Україні, а також тенденції розвитку зовнішньоекономічної діяльності львівської пивоварні, виявлено значні експортні можливості цього підприємства.
З огляду на стратегічну привабливість закордонних ринків, вивчення попиту і пропозиції, а також культури споживання пива на цих ринках, рекомендованою стратегією збільшення обсягів експорту ВАТ „Львівська пивоварня” є вихід підприємства на польський ринок. Подальша адаптація львіської пивоварні до вдосконалення зовнішньоторгівельних відносин мислиться на шляху створення власного експортного відділу і закордонного предствництва у місті Любліні (республіка Польща).
Провівши економічне обгрунтування заходів щодо стимулювання експортної діяльності, ми бачимо, що збільшення обсягів експорту пива ВАТ „Львівська пивоварня” у 2,37 рази забезпечить зростання балансового прибутку на 16,57% та зростання рентабельності власного капіталу на 4,46%.
Чи зможе львівська пивоварня завоювати закордонні ринки покаже майбутнє.
стор. 98

Категорія: міжнародні відносини | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 472 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук