ЗМІСТ Вступ І. Основні напрямки та зміст естетичного виховання в позашкільних навчальних закладах. 1.1. Сутність, мета, завдання позашкільної освіти та виховання. 1.2. Основні напрямки та зміст позашкільної освіти та Виховання ІІ. Дитяча художня школа як один з факторів формування світосприйняття у дітей. 2.1. Виховний потенціал образотворчого мистецтва 2.2. Структура дитячої художньої школи та особливості навчального процесу 2.3. Навчальний план дитячої художньої школи 2.4. Історія виникнення та функціонування художньої школи в м. Коломия. Висновки. Література ВИСНОВОК Цілком природно, що питання змісту і напряму виховання молоді засобами образотворчого мистецтва набирає величезне значення. Багато передових митців звертаються до скарбниці народного мистецтва, запозичуючи і розвиваючи кращі надбання народу, надаючи їм нового змісту. Навчання в художніх школах не мислиме без знайомства з чудовими зразками народного мистецтва, які сприяють естетичному вихованню дітей. Думки часу, епохи, найважливіші події сучасності, обов’язково знаходять своє відображення в дитячому малюнку. Допитливе дитяче око проникає в багатогранне і цікаве життя і передає його в своїх малюнках з несподіваною своєрідністю і гордістю. Заняття в художніх школах прищеплюють любов до рідного краю, його народу і народного мистецтва, знайомить дітей з мистецтвом графіки, живопису та культури, поглиблюють та розширюють загальний культурний рівень дітей. Дехто з педагогів та художників дотримуються помилкової думки, ніби вміння малювання дано не кожному, що цю здібність дано природою небагатьом , окремим “талантам”. Дійсно, можна зустріти дітей, малюнки яких вражають своєю виразністю, влучністю, точною характеристикою , цікавими зображеннями людей та тварин. Але найкращі задатки можуть згаснути без зацікавленості, а дуже посередні здібності можна розвинути до майстерності. Ключем до успішного навчання в художніх школах є розуміння психології дитини певного віку, врахування її загального розвитку та характеру відображення. В нашій країні проводяться виставки образотворчого мистецтва дітей, які привертають увагу тисяч відвідувачів, художників і всіх, хто і захоплюється дитячим мистецтвом. Чим же так захоплюють малюнки дітей? Тим, що в них яскравість і свіжість вражень, несподівана сміливість, експресія, комічна наївність та наївна переконаність. Тим, що в них проявляються ті якості, які інколи з роками губляться у людей: здатність розділити, дивуватись, завидна спостережливість та ілюзія. Допитливе дитяче око проникає в навколишнє середовище і цікаве життя, помічає те, на що дорослі звичайно не звертають увагу. Завдання художньої школи помічати найперші прояви дитячої творчості, з повагою до неї ставитися і помічати шляхи до систематичного поступового руху, який повинен забезпечувати успішний розвиток творчих прагнень дитини. Для дитини малюнок є виявленням її емоційного ставлення до оточення. Вчитель художньої школи повинен розкривати очі дитини на красу світу, а не намагатися зробити малюнок красивішим. Малювання є одним з найперших проявів образного вираження думки, уяви дитини. стор.28 Замовити роботу
|