План Вступ Розділ І. Виховання в учнів трудової культури засобами народознавства: а) народ про працю б) визначні педагоги України про трудове виховання в) значення традицій в трудовому вихованні Розділ ІІ. Родинне трудове виховання Розділ ІІІ. Питання виховання господарської культури молодших школярів Висновок Список використаної літератури Висновок Підсумовуючи вище згадані положення роблю висновок: трудове виховання - це найважливіший елемент виховання людини. Праця виховала людину. Віковічне зростання людського роду вдосконалювала його, привело до вершин розвитку науки і техніки. Щоб дитина виросла повноцінним громадянином, з перших днів життя необхідно привчати її до праці. Український народ відзначається великою працьовитістю свій досвід у вихованні нової людини, наш народ залишає у прислів’ях, піснях, приказках. Повернення до духовного коріння народу та світової педагогічної гуманістичної думки ставить у центрі нашої уваги особистість учня з його здатністю до розвитку та саморозвитку. Тому нашим обов’язком є вглиблюватися і вивчати народні скарби труда і культури. Праця створює людину. Вона є першоосновою людського життя. Без праці не може існувати і розвиватися людське суспільство, вдосконалюватися людина, її здібності й природні задатки. До основних видів трудової діяльності відносяться: 1) навчальна; 2) суспільно-корисна; 3) продуктивна праця. Система трудового навчання передбачає трудовий характер школи - формування культу інтелектуальної і фізичної праці, полягає у засвоєнні наукових основ сучасного виробництва, засвоюється шляхом змісту освіти. До форм організації належать: 1) зміст освіти на кожному уроці; 2) різноманітні гуртки і факультативи з трудовим вихованням; 3) трудові об’єднання школярів - старшокласників. Використовується спільна робота школи і базового підприємства. Ознаки, які повинні характеризувати рівень трудової зрілості випускників середньої школи: А) прагнення в трудовій діяльності; Спиратися на загальноосвітні і політехнічні знання. Б) прагнення організовувати працю на наукових засадах: проявляти творчість, забезпечувати плановість, добиватись раціоналізації, економії, тощо. В) Уміння використовувати набутий трудовий досвід у нових видах праці у різних умовах і ситуаціях; Г) прояв активності і організаторських здібностей; Д) забезпечення культури і естетики праці. Методи трудового виховання. 1) усвідомлення необхідності праці; 2) виховання колективних трудових завдань; 3) особистий приклад вчителя і вихователя. стор.24 Замовити роботу
|