...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Педагогіка

Формування в учнів трудової культури засобами народознавства (Курсова робота )
07.04.2010, 18:56
План
Вступ
Розділ І. Виховання в учнів трудової культури засобами народознавства:
а) народ про працю
б) визначні педагоги України про трудове виховання
в) значення традицій в трудовому вихованні
Розділ ІІ. Родинне трудове виховання
Розділ ІІІ. Питання виховання господарської культури молодших школярів
Висновок
Список використаної літератури

Висновок
Підсумовуючи вище згадані положення роблю висновок: трудове виховання - це найважливіший елемент виховання людини. Праця виховала людину. Віковічне зростання людського роду вдосконалювала його, привело до вершин розвитку науки і техніки.
Щоб дитина виросла повноцінним громадянином, з перших днів життя необхідно привчати її до праці.
Український народ відзначається великою працьовитістю свій досвід у вихованні нової людини, наш народ залишає у прислів’ях, піснях, приказках. Повернення до духовного коріння народу та світової педагогічної гуманістичної думки ставить у центрі нашої уваги особистість учня з його здатністю до розвитку та саморозвитку. Тому нашим обов’язком є вглиблюватися і вивчати народні скарби труда і культури.
Праця створює людину. Вона є першоосновою людського життя. Без праці не може існувати і розвиватися людське суспільство, вдосконалюватися людина, її здібності й природні задатки.
До основних видів трудової діяльності відносяться:
1) навчальна;
2) суспільно-корисна;
3) продуктивна праця.
Система трудового навчання передбачає трудовий характер школи - формування культу інтелектуальної і фізичної праці, полягає у засвоєнні наукових основ сучасного виробництва, засвоюється шляхом змісту освіти.
До форм організації належать:
1) зміст освіти на кожному уроці;
2) різноманітні гуртки і факультативи з трудовим вихованням;
3) трудові об’єднання школярів - старшокласників.
Використовується спільна робота школи і базового підприємства.
Ознаки, які повинні характеризувати рівень трудової зрілості випускників середньої школи:
А) прагнення в трудовій діяльності;
Спиратися на загальноосвітні і політехнічні знання.
Б) прагнення організовувати працю на наукових засадах: проявляти творчість, забезпечувати плановість, добиватись раціоналізації, економії, тощо.
В) Уміння використовувати набутий трудовий досвід у нових видах праці у різних умовах і ситуаціях;
Г) прояв активності і організаторських здібностей;
Д) забезпечення культури і естетики праці.
Методи трудового виховання.
1) усвідомлення необхідності праці;
2) виховання колективних трудових завдань;
3) особистий приклад вчителя і вихователя.

стор.24

Категорія: Педагогіка | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 447 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук