Зміст Вступ.. Розділ 1. Виборчий процес та шоу-бізнесу. Загальний огляд 1.1. Вибори: теоретичні аспекти 1.2. Шоу-бізнес: теоретичні аспекти Розділ 2. Технологій виборчого процесу та шоу-бізнесу: компоративний аналіз 2.1. Порівняльні аспекти 2.2. Шоу-бізнесові методики у виборчих кампаніях 2.3. Політичні технології у шоу-бізнесі 2.4. Універсальні підходи Розділ 3. Президентські вибори 2004 року (Україна, США) та застосування шоу-бізнесових технологій у їх ході 3.1. Стислий огляд опрацьованого матеріалу 3.2. Вибори 2004 у США. 3.3. Вибори 2004 в Україні. Висновки Список використаних джерел Висновки У даній роботі ми спробували систематизувати виборчі технології, технології шоу-бізнесу, визначити умови їх ефективного функціонування у галузі політичного маркетингу, зокрема в ході президентських виборів. Резюмуючи усі факти, оцінки, погляди і пронози, викладені у роботі, варто зазначити, що кандидат, як і музичний виконавець – товар, який необхідно продати великій кількості споживачів. Більшість з них не є компетентними у політичних або економічних питаннях. Саме тому акценти у виборчих кампаніях робляться не на особисті професійні якості політика, а на привабливу „обгортку”, що може зацікавити електорат. У такому випадку практика сучасного шоу-бізнесу є вкрай повчальною для політтехнологів, що розробляють стратегію виборчих кампаній. Шоу-бізнес і політика – явища споріднені, адже мають єдину мету – максимальний прибуток. Перемогти на виборах означає залучити на свою сторону більшість виборців. Боротьба за електорат – це боротьба технологій впливу на свідомість. Жоден вид підприємницької діяльності не демонструє таких вражаючих результатів у керуванні масовою емоційністю, як робить це шоу-бізнес. Технології шоу-бізнесу активно інтегруються у виборчі процеси сучасності. Яскравим прикладом можуть слугувати Вибори-2004 у США та Україні. Проаналізувавши досягнення та прорахунки, що були допущені кандидатами, ми визначили певні закономірності. На думку автора, для вдалого проведення передвиборчої кампанії, застосовуючи шоу-бізнесові технології, необхідно виконувати наступні вказівки: • вивчити настрої електорального поля, врахувавши соціальні очікування та вподобання; • визначити пріоритетні регіони впливу; • розробити імідж кандидата поетапно (1 – імідж людини (хобі, захоплення); 2 – імідж громадського діяча, 3 – імідж політика); • намагатися спростити імідж до його відповідності кільком ключовим фразам-ідентифікаторам; • визначити головні переваги і „сильні” сторони; прорахувати як кожна соціальна група буде реагувати на ту чи іншу особливість кандидата; • розробити оригінальну концепцію виборчої кампанії, використовуючи досягнення у галузі бренд білдінгу; • створити яскравий символ кампанії; • використовувати якомога більше інтерактивних технологій комунікації з виборцями; • залучати до кампанії видатних діячів культури і спорту виключно у випадку аполітичного ставлення громадян до виборчого процесу; • звертати більшої уваги на „музичне обличчя” кампанії, музичні-символи, музичні збірки; • грамотно вибудовувати постановку культурно-масових акцій; • сприяти згуртовуванню людей навколо певних цінностей, елементів виборчої програми (створення фан-клубів); • заохочувати ініціативу з боку виборця; • направити головні ресурси кампанії на фінальний етап виборчого процесу. Створення стратегії виборчої кампанії - це творчий процес. Щораз конкретний технологічний ланцюжок вибудовується, як конструктор, з окремих блоків. Тому принципово важлива правильна діагностика ситуації на старті виборчої кампанії, створення індивідуальної стратегії для конкретного клієнта в цих унікальних обставинах і постійне одержання зворотного зв'язку в ході її реалізації. Імідж та популярність політика – це талант політтехнолога. стор.42 Замовити роботу
|