...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » політикономія_політологія

Застосування технологій шоу-бізнесу у президентських виборчих кампаніях 2004 року (порівняльний аспект Україна – США) (Курсова робота )
06.04.2010, 11:22
Зміст
Вступ..
Розділ 1. Виборчий процес та шоу-бізнесу. Загальний огляд
1.1. Вибори: теоретичні аспекти
1.2. Шоу-бізнес: теоретичні аспекти
Розділ 2. Технологій виборчого процесу та шоу-бізнесу: компоративний аналіз
2.1. Порівняльні аспекти
2.2. Шоу-бізнесові методики у виборчих кампаніях
2.3. Політичні технології у шоу-бізнесі
2.4. Універсальні підходи
Розділ 3. Президентські вибори 2004 року (Україна, США) та застосування шоу-бізнесових технологій у їх ході
3.1. Стислий огляд опрацьованого матеріалу
3.2. Вибори 2004 у США.
3.3. Вибори 2004 в Україні.
Висновки
Список використаних джерел

Висновки
У даній роботі ми спробували систематизувати виборчі технології, технології шоу-бізнесу, визначити умови їх ефективного функціонування у галузі політичного маркетингу, зокрема в ході президентських виборів. Резюмуючи усі факти, оцінки, погляди і пронози, викладені у роботі, варто зазначити, що кандидат, як і музичний виконавець – товар, який необхідно продати великій кількості споживачів. Більшість з них не є компетентними у політичних або економічних питаннях. Саме тому акценти у виборчих кампаніях робляться не на особисті професійні якості політика, а на привабливу „обгортку”, що може зацікавити електорат.
У такому випадку практика сучасного шоу-бізнесу є вкрай повчальною для політтехнологів, що розробляють стратегію виборчих кампаній. Шоу-бізнес і політика – явища споріднені, адже мають єдину мету – максимальний прибуток. Перемогти на виборах означає залучити на свою сторону більшість виборців. Боротьба за електорат – це боротьба технологій впливу на свідомість. Жоден вид підприємницької діяльності не демонструє таких вражаючих результатів у керуванні масовою емоційністю, як робить це шоу-бізнес.
Технології шоу-бізнесу активно інтегруються у виборчі процеси сучасності. Яскравим прикладом можуть слугувати Вибори-2004 у США та Україні. Проаналізувавши досягнення та прорахунки, що були допущені кандидатами, ми визначили певні закономірності. На думку автора, для вдалого проведення передвиборчої кампанії, застосовуючи шоу-бізнесові технології, необхідно виконувати наступні вказівки:
• вивчити настрої електорального поля, врахувавши соціальні очікування та вподобання;
• визначити пріоритетні регіони впливу;
• розробити імідж кандидата поетапно (1 – імідж людини (хобі, захоплення); 2 – імідж громадського діяча, 3 – імідж політика);
• намагатися спростити імідж до його відповідності кільком ключовим фразам-ідентифікаторам;
• визначити головні переваги і „сильні” сторони; прорахувати як кожна соціальна група буде реагувати на ту чи іншу особливість кандидата;
• розробити оригінальну концепцію виборчої кампанії, використовуючи досягнення у галузі бренд білдінгу;
• створити яскравий символ кампанії;
• використовувати якомога більше інтерактивних технологій комунікації з виборцями;
• залучати до кампанії видатних діячів культури і спорту виключно у випадку аполітичного ставлення громадян до виборчого процесу;
• звертати більшої уваги на „музичне обличчя” кампанії, музичні-символи, музичні збірки;
• грамотно вибудовувати постановку культурно-масових акцій;
• сприяти згуртовуванню людей навколо певних цінностей, елементів виборчої програми (створення фан-клубів);
• заохочувати ініціативу з боку виборця;
• направити головні ресурси кампанії на фінальний етап виборчого процесу.
Створення стратегії виборчої кампанії - це творчий процес. Щораз конкретний технологічний ланцюжок вибудовується, як конструктор, з окремих блоків. Тому принципово важлива правильна діагностика ситуації на старті виборчої кампанії, створення індивідуальної стратегії для конкретного клієнта в цих унікальних обставинах і постійне одержання зворотного зв'язку в ході її реалізації. Імідж та популярність політика – це талант політтехнолога.

стор.42

Категорія: політикономія_політологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 276 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук