...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія

Суїцидальна поведінка в студентському віці: причини, характеристика, методи реабілітації (КУРСОВА РОБОТА )
10.04.2010, 12:56
Зміст
ВСТУП
І Феномен суїциду в історичному аспекті
ІІ Визначення поняття "суїцид"
Суїцид в період студентського віку
Класифікація особистісних криз студентів : мотиви, характеристика, наслідки, шляхи реабілітації.
А) Кризи пов'язані з навчанням
1. Криза першого курсу (криза адаптації до умов навчання у вузі).
2. Криза третього курсу (криза середини навчання).
3. Криза п п'ятого курсу (криза випускника).
4. Криза відрахування
1. Проблеми, пов'язані з непомірне високими вимогами до свого обранця.
2. Проблеми, пов'язані з пошуком партнера кий обов'язково мусить володіти, якоюсь рисою, характеристикою і т.п,.
3. Комунікативні проблеми в заведенні знайомств із представниками протилежної статі.
4. Проблеми, пов'язані з чітким розмежуванням "дозволеного" для чоловіків, і для жінок
5. Проблеми, пов'язані з переходом, від романтичної стадії кохання до еротичної.
6. Проблеми, пов'язані з надмірною фіксацією на кар'єрі тощо.
7. Проблеми, пов'язані зі створенням студентської сім'ї
8. Проблеми, пов'язані з підміною і змішанням понять "кохання"
9 Проблеми, пов'язані з намаганням підвести стосунки під алгоритмічний тип "якщо… то…"
10. Проблеми пов'язані з неадекватним уявленням про нормальні стосунки, що формує думку про наявні стосунки як неповноцінні.
11. Проблеми, пов'язані з чітким розмежуванням партнера, необхідного для любові (або інтимних стосунків) і партнера, потрібного для сім'ї.
12. Проблеми, пов'язані з неадекватним сприйняттям ставлення до нас небайдужого нам представника протилежної статі.
13. Проблеми, пов'язані з розлученням двох закоханих,
ІІІ. Шляхи та методи допомоги суїцидентам
ВИСНОВКИ
Література

ВИСНОВКИ
Акт самогубства особливо вражає людську свідомість тоді, коли його вчиняє юна людина. Наявність суїциду, наркоманії та алкоголізму (існує тісний взаємозв'язок між наркоманією, алкоголізмом, депресією і суїцидальною поведінкою) серед молоді, а особливо його зростання глибоко вражає.
В роботі подано короткий екскурс поглядів на феномен суїциду в світовій історії, визначено поняття суїциду.
Основна частина роботи присвячена аналізу зовнішніх чинників суїцидальності серед студентів, адже суїцидальні настрої і суїцидальна поведінка пов'язані з глибинною кризою у світогляді, ціннісно-оріїнтаційній сфері особистості (життя втрачає сенс, стає тужливим і безрадісним, а майбутнє – безперспективне і позбавлене цінності). Це чинники пов'язані з качанням у вищому учбовому закладі (зміна стандартних умов життя, зміна оточення, вихід з-під опіки батьків, матеріальна невлаштованість у житті, збільшення інтелектуальних навантажень). У зв'язку з цим виділено та проаналізовано класифікацію криз, пов'язаних з циклом навчання у вищому учбовому закладі за Н. Хазратовою, а саме: криза адаптації до умов навчання у вузі (1 курс); криза "середини" навчання (2-3 курси); криза завершення навчання і переходу в інший соціальний статус (5 курс - початок трудової діяльності); криза відрахування з вузу, яка створює деривацію такого необхідного у 20-річному віці почуття причетності.
Крім того в роботі звернута увага на такий суїцидальний чинник, як неможливість побудови здорових взаємовідносин з протилежною статтю. За основу взята класифікація причин кризи взаємостосунків з протилежною статтю за І.Попиком, де зазначено, що основними проблемами у побудові взаємовідношень є: проблеми, пов'язані з високим рівнем вимог до свого обранця; проблема пов'язана з пошуком (на підсвідомому рівні) партнера, який має реалізувати в житті ті плани, які особистість не здатна реалізувати самостійно; проблеми на комунікативному рівні; проблеми пов'язані з нав'язаними стереотипами (розмежування обов'язків між хлопцем і дівчиною, страх перед статевим зближенням, проблеми створення сімейних стосунків); та проблеми пов'язані з втратою коханою людини, чи то від її смерті, чи від розриву стосунків. Кожна з цих проблем може сильно вразити остаточно ще не сформовану психіку молодої людини, і без надання вчасної і належної допомоги може призводити до патологічних висновків. У зв'язку з цим зазначено, якими методами і шляхами можна надавати допомогу суїцидально налаштованим студентам. Основним методом допомоги є спілкування з фахівцем, який шляхом віднайдення основної причини кризової ситуації, зорієнтовує свої сили на вихід із становища, головними серед яких мають бути любов до дитини, чесність з нею, компромісність та відвертість.

стор.36

Категорія: Психологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 379 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук