ПЛАН РОБОТИ ВСТУП Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ І НОРМАТИВНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄДИНОГО ПОДАТКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. 1.1 – Хто такі суб”єкти малого підприємництва 1.2 – Елементи та умови переходу на облік по єдиному податку 1.3 – Принцип розподілу сплачених сум єдиного податку Розділ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ОБЛІКУ І ЗВІТНОСТІ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА – ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ. 2.1 – Бухгалтерський облік за спрощеною системою оподаткування 2.2 - Характеристика та принципи підготовки бухгалтерської звітності Розділ 3. ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ СТОРОНИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ. 3.1 – Економічна доцільність спрощеної системи оподаткування 3.2 – Переваги і недоліки спрощеної системи оподаткування 3.3 – Основні завдання вдосконалення податкової системи України ВИСНОВКИ Список літератури Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3 Додаток 4 Додаток 5 ВИСНОВКИ Сьогодні Україна знаходиться на стадії формування податкової системи, головне завдання якої – скласти умови для розвитку і на цій підставі забезпечити повне задоволення державних та соціальних потреб. Сьогодні вже можна підвести деякі підсумки роботи ДПА України. За цей час ще гостріше стали всі проблеми податкового поля України, ще яскравіше стали для вирішення питання, пов”язаного з оподаткуванням та сплатою податків. Зменшився процент виявлення порушень податкового законодавства. Наприклад , в минулому році порушення податкового законодавства були виявлені у 52% перевірених підприємств, а у позаминулому – 56%. Зрозуміти безпосередній зв”язок між бюджетом країни та добробутом кожного громадянина, повинен кожен. Недоплачуючи податки в бюджет, кожен з нас прямо чи ні обкрадає сам себе. Уявіть собі вдалого та багатого підприємця, в офісі якого (а зараз нерідко й вдома) систематично відключають електрику і воду, не працює опалення. Навіть самі сучасні модифікації автомобілей стають немічними на наших неосвітлених дорогах, вкритих ямами. Як би це не було образливо, але це реальність нашого життя і як при цьому деякі особи пишаються тим, що вони якимсь чином ухилились від сплати податків. Тоді дозвольте спитати: чи виграють вони від цього? На перший погляд (з врахуванням миттєвої вигоди в грошовому вигляді), можливо й так, але якщо придивитися краще – ні в якому разі. Держава, яка не має достатньо засобів, стає немічною в справі захисту своїх громадян, як в соціальному, так і в загальнодержавному плані. Висновок простий: відношення між державою та підприємництвом повинні будуватися на підставах паритетності та взаємовигід, а регулюватися можуть тільки через сбалансовану податкову систему. Беручи до уваги вищесказане, хотів би зупинитись на одній з особливостей економічної ситуації, яка склалась на Україні. Існуюча податкова база здатна забезпечити наповнення бюджету і навіть більше. Одночасно безсистемне надання пільг платникам ( тільки за перше півріччя 1997 року із-за цього бюджет недоотримав 9 млрд. гривень при 11 млрд. гривень фактичних доходів сумісного бюджету) та масове ухилення підприємницької діяльності від сплати податків примушує державу розширювати податкову базу та вводити більш жорстку систему стягнення податків. Складається парадоксальна ситуація: чим більше податків стараємося зібрати, тим менше платників їх виплачує. На мій погляд, будова такої податкової системи, яка б забезпечила створення “теплого” податкового клімату на Україні, неможлива без втілення цілого комплексу заходів, які під корінь змінили б сам підхід до сплаті податків, як необхідного атрибуту держави. стор.46 Замовити роботу
|