...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Економіка підприємства

Формування прибутку підприємства (Дипломна робота)
04.04.2010, 19:39
План
Вступ
ГЛАВА №1
Методологічні основи формування прибутку.
1.1 Прибуток, як мета і основний показник діяльності підприємства.
1.2 Джерела формування прибутку
Розділ 2. Діагностика формування і використання прибутку підприємства
2.2. Аналіз динаміки формування прибутку
2.3. Аналіз напрямків використання прибутку та їх ефективність
Глава 3
Основні напрямки прибутковості підприємства
Висновки та пропозиції
Література

Висновки та пропозиції
Розглянувши тему дипломної роботи, яка є досить актуальною на сьогоднішній день, можна зробити деякі висновки та подати пропозиції щодо вдосконалення управління формуванням та використанням прибутку на підприємствах готельного сервісу. Управління прибутком являє собою процес вироблення та прийняття управлінських рішень по всіх основних аспектах його формування, розподілу та використання на підприємстві. Забезпечення ефективного управління прибутком підприємства готельного сервісу визначає ряд вимог до цього процесу, основними з яких є: інтегрованість з загальною системою управління готелем; комплексний характер формування управлінських рішень; високий динамізм управління; багатоваріантність підходів до розробки окремих управлінських рішень; орієнтованість на стратегічні цілі розвитку підприємства.
Ефективний механізм управління прибутком підприємства дозволяє в повному обсязі реалізувати цілі і задачі, які стоять перед підприємством, сприяє результативному здійсненню функцій цього управління.
Проведений аналіз ефективності управління формуванням та використанням прибутку в готелі “Хрещатик”, на матеріалах якого було проведено дослідження дипломної роботи, вказав на значні недоліки в цій сфері управління готелем. Про це свідчать як абсолютні, так і відносні показники результатів діяльності підприємства протягом 1999-2001 рр.
Лише протягом 2001 року готель зазнав збитків в сумі 17 тис. грен. На такий стан речей вплинуло декілька факторів, основними з яких є зростання витрат підприємства на 277 тис. грн. за рік, зростання сум сплаченого податку на добавлену вартість, недостатнє підвищення обсягів виробництва послуг та продукції. Подальше зростання збитків підприємства може призвести до негативних наслідків, включаючи можливість його банкрутства.
В той же час на протязі 1999-2001 рр. обсяги одержаного прибутку збільшились, що свідчить про наявність потенціалу збільшення прибутковості діяльності готелю за умови ефективного управління формуванням та використанням прибутку.
За даними звітності готелю “Хрещатик”, погіршуються показники ефективності використання прибутку, а отже і показники результативності операційної діяльності. Темпи зростання збитків дають підстави твердити, що з кожним роком шансів розширити свою діяльність на ринку готельних послуг у даного готелю залишається все менше. Дещо підтримує ситуацію прибуток від інших видів діяльності, але для будь-якого підприємства в конкурентній боротьбі важливо не втратити власного обличчя, зберегти спеціалізацію, в яку вкладена велика сума коштів та зусиль персоналу і власників (засновників).
З огляду на виявлені недоліки в управлінні формуванням та використанням прибутку в готелі “Хрещатик”, тут доцільно розглянути наступні шляхи його вдосконалення :
А) щодо удосконалення управління готелем з метою підвищення його ефективності - впорядкування організаційної структури управління готелем за функціональною ознакою; скорочення ланковості в управлінні; виділення у складі структурних підрозділів та структурних одиниць готелю центрів витрат та центрів відповідальності; впровадження на підприємстві системи управлінського обліку;
Б) щодо підвищення обсягів валових доходів готелю від реалізації послуг та товарів - оцінка та прогнозування кон’юнктури ринку готельних послуг в регіоні ; використання сприятливої кон’юнктури даного ринку в окремих його сегментах; підвищення рівня сервісного обслуговування відвідувачів готелю; розгляд можливостей надання кредиту клієнтам готелю з метою стимулювання реалізації послуг як основного виду діяльності даного підприємства; інтенсифікація рекламної та інформаційної діяльності серед потенційних клієнтів готелю; вдосконалення фірмового стилю готелю, розробка іміджевої програми; доведення розроблених заходів до центрів відповідальності готелю та контроль за їх виконанням.
В) щодо удосконалення управління персоналом готелю та витрат на оплату праці - обгрунтоване нормування чисельності працівників окремих категорій, професій, спеціальностей та рівнів кваліфікації; підвищення кваліфікації працівників, яке б супроводжувалось зростанням продуктивності їх праці; побудова ефективної системи стимулювання персоналу, тісно пов’язаної з результатами господарської діяльності готелю та економією ресурсів; використання системи депреміювання працівників при порушенні ними трудової та технологічної дисципліни;
Г) щодо формування податкової політики готелю - виявлення напрямків операційної діяльності готелю, які б дозволили мінімізувати податкові платежі за рахунок різних ставок оподаткування; виявлення можливостей зменшення бази оподаткування діяльності готелю за рахунок використання прямих податкових пільг; врахування непрямих податкових пільг у формуванні податкової політики готелю (склад непрямих податкових пільг визначається можливостями зменшення бази оподаткування при незмінних його ставках);
Д) щодо підвищення ефективності використання активів готелю та прискорення їх оборотності - скорочення розміру страхових і сезонних запасів витратних матеріалів; здійснення активної маркетингової політики з метою підвищення реалізації послуг готелю; прискорення оприбуткування дебіторської заборгованості, попередження формування прострочених її видів; рефінансування дебіторської заборгованості з метою прискорення її переведення в грошові активи шляхом операцій факторингу, форфейтингу, обліку векселів; корегування потоку майбутніх платежів з метою зменшення страхового залишку грошових активів; нормування розмірів оборотних активів та забезпечення постійного контролю за дотриманням норм; реалізація надлишкових або невикористовуваних в операційному процесі готелю видів основних засобів; підвищення долі активної частини основних фондів в загальній їх сумі; використання методу прискореної амортизації активної частини основних фондів готелю, який дозволяє скоротити період вартісного обороту цих активів за рахунок підвищених норм амортизації.
Головним завданням в управлінні формуванням та використанням прибутку готелю є скорочення постійних та змінних витрат на виробництво і реалізацію послуг; відновлення структури напрямків використання прибутку на рівні 1999 року (протягом цього року було капіталізовано 35,8% одержаного готелем прибутку, значна частка направлена на соціальний розвиток); створення за рахунок прибутку резервних та страхових фондів.
стор. 71

Категорія: Економіка підприємства | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 787 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук