П л а н Вступ Розділ 1 Фінансове регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні ; 1. 1 Оподаткування зовнішньоекономічної діяльності . 1.1.1 Принципи оподаткування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності на Україні. 1.1.2 Мито , як податковий засіб регулювання експорту-імпорту країни . 1.1. 3 Особливості застосування податку на додану вартість та акцизного збору у зовнішньоекономічній діяльності на Україні. 1.1.4 Аналіз законодавства про оподаткуваня прибутку підприємств з іноземними інвестиціями 1. 2 Кредитування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності 1.2.1 Особливості кредитування зовнішньоторгівельних операцій 1.2.2 Основні законодавчі положення про кредитування зовнішньоекономічної діяльності в Україні 1. 3 Страхування зовнішньоекономічної діяльності . Розділ 2 Основні форми міжнародних розрахунків ; 2.1 Відкритий рахунок ; 2.2 Банківський перевод ; 2. 2 Акредитив ; 2.1.1 Сутність акредитивних операцій та основні форми акредитива. 2.1.2 Застосування акредитива як механізму фінансування. 2. 2 Інкасо ; Висновки Список використаної літератури Висновки Підводячи підсумки я вважаю за необхідне зробити наголос на декількох особливо важливих моментах . Якщо наша держава поставила собі за ціль стати економічно і політично незалежною , то першочерговою умовою цього є вихід та закріплення України на зовнішньоекономічній арені . Природньо постає питання про формування у зарубіжних партнерів привабливого іміджу нашої держави . Такий імідж може бути сформований лише за умов дотримання суб’єктами господарювання тих правил та норм , що існують у світовій практиці зовнішньоекономічних відносин . Важливою частиною системи зовнішньоекономічних відносин є її відрегульований і чітко функціонуючий фінансовий механізм . Під таким механізмом треба розуміти систему фінансових відносин , яка спираючись на світовий досвід забезпечить реалізацію інтересів нашої держави у зовнішньекономічних стосунках . Треба чітко усвідомити , що в капіталістичному світі , в який ми намагаємось інтегруватись , данний фінансовий механізм створювався і вдосконалювався починаючи з кінця 19 сторічча. Певно , що був досягнений певний успіх у цій сфері . Отже нашій країні не треба “ винаходити велосипеда “ і проходити той шлях , який вже був пройдений . Нам надається можливість , спираючись на світовий досвід , уникнути тих помилок , які були зроблені до нас , і враховуючи їх будувати власний фінансовий механізм зовнішньоекономічної діяльності . Ефективність такої схеми розвитку можна побачити на прикладі Японіі , яка після 2 Світової війни , застосовуючи найкращий світовий досвід і своє прагнення працювати створила на данний момент одну з наймогутніших фінансових систем світу . В данному випадку не йдеться про сліпе копіювання “ західного зразка “ , а про його пристосування до наших специфічних умов на першому єтапі і подальше самостійне формування вищезазначеного механізму . На данний момент вже зроблені певні кроки в цьому напрямку : сформована власна валютна система , система кредитно-фінансових установ . Але й досі лишається не вирішеною одна з найважливіших проблем - проблема стимулювання власного виробництва та заохочення українського виробника до виходу на світову арену . В данний час пред українськими фірмами постали наступні проблеми ,які заважають ним повноцінно працювати , як ланкам системи міжнародного бізнесу : 1 ) нестабільність податкового законодавства ; 2 ) великий тягар податків , який несуть на собі підприємства ; 3 ) неможливість отримати довгострокові кредити на розвиток виробничої бази. Держава повинна зрозуміти , що в світі нас ніхто не чекає і навіть навпаки багато хто хотів би , що Україна стала лише аграрно-сировинним додатком до европейського та світового ринку . Також треба усвідомити , що якщо ми зараз віддамо ті ринки які моглиб обслуговувати то потім у майбутньому їх буде дуже важко відвоювати , і здається не має сенсу нагадувати , що і зараз і в майбутньому це будуть втрачені кошти , і кошти дуже великі . Тому з боку держави негайно повинні бути прийняті законодавчі акти про надання підтримки суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності ; в першу чергу це повинно стосуватися українських виробників чия продукція йде на експорт . Приорітетність виробничого напрямку у наданні пільг суб’єктам ЗЕД пояснюється також тим , що на данному етапі ефективність діяльності на українському ринку підчас не тільки не ефективна але й збиткова через тотальну неплатежеспроможність більшості українських замовників , продаючи ж свої товари на зовнішньому ринку ми залучаємо такі необхідні для ліквідації вже згаданої кризи наплатежів нові , свіжі капітали . Значні сподівання в цьому питанні покладаються на нове податкове законодавство , яке має бути введним з нового року . Очикується , що держава нарешті зверне увагу на своє вимираюче виробництво і за допомогою фінансових важелів допоможе вийти йому з кризи , а коли виробництво вийде з кризи воно виведе за собою і державу в цілому . стор.44 Замовити роботу
|