...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » фінанси

Фінансовий механізм зовнішньоекономічної діяльності (Курсова робота)
11.04.2010, 13:01
П л а н
Вступ
Розділ 1 Фінансове регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні ;
1. 1 Оподаткування зовнішньоекономічної діяльності .
1.1.1 Принципи оподаткування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності
на Україні.
1.1.2 Мито , як податковий засіб регулювання експорту-імпорту країни .
1.1. 3 Особливості застосування податку на додану вартість та акцизного
збору у зовнішньоекономічній діяльності на Україні.
1.1.4 Аналіз законодавства про оподаткуваня прибутку підприємств з
іноземними інвестиціями
1. 2 Кредитування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності
1.2.1 Особливості кредитування зовнішньоторгівельних операцій
1.2.2 Основні законодавчі положення про кредитування
зовнішньоекономічної діяльності в Україні
1. 3 Страхування зовнішньоекономічної діяльності .
Розділ 2 Основні форми міжнародних розрахунків ;
2.1 Відкритий рахунок ;
2.2 Банківський перевод ;
2. 2 Акредитив ;
2.1.1 Сутність акредитивних операцій та основні форми акредитива.
2.1.2 Застосування акредитива як механізму фінансування.
2. 2 Інкасо ;
Висновки
Список використаної літератури

Висновки
Підводячи підсумки я вважаю за необхідне зробити наголос на декількох особливо важливих моментах .
Якщо наша держава поставила собі за ціль стати економічно і політично незалежною , то першочерговою умовою цього є вихід та закріплення України на зовнішньоекономічній арені . Природньо постає питання про формування у зарубіжних партнерів привабливого іміджу нашої держави . Такий імідж може бути сформований лише за умов дотримання суб’єктами господарювання тих правил та норм , що існують у світовій практиці зовнішньоекономічних відносин .
Важливою частиною системи зовнішньоекономічних відносин є її відрегульований і чітко функціонуючий фінансовий механізм . Під таким механізмом треба розуміти систему фінансових відносин , яка спираючись на світовий досвід забезпечить реалізацію інтересів нашої держави у зовнішньекономічних стосунках .
Треба чітко усвідомити , що в капіталістичному світі , в який ми намагаємось інтегруватись , данний фінансовий механізм створювався і вдосконалювався починаючи з кінця 19 сторічча. Певно , що був досягнений певний успіх у цій сфері . Отже нашій країні не треба “ винаходити велосипеда “ і проходити той шлях , який вже був пройдений .
Нам надається можливість , спираючись на світовий досвід , уникнути тих помилок , які були зроблені до нас , і враховуючи їх будувати власний фінансовий механізм зовнішньоекономічної діяльності .
Ефективність такої схеми розвитку можна побачити на прикладі Японіі , яка після 2 Світової війни , застосовуючи найкращий світовий досвід і своє прагнення працювати створила на данний момент одну з наймогутніших фінансових систем світу .
В данному випадку не йдеться про сліпе копіювання “ західного зразка “ , а про його пристосування до наших специфічних умов на першому єтапі і подальше самостійне формування вищезазначеного механізму .
На данний момент вже зроблені певні кроки в цьому напрямку : сформована власна валютна система , система кредитно-фінансових установ . Але й досі лишається не вирішеною одна з найважливіших проблем - проблема стимулювання власного виробництва та заохочення українського виробника до виходу на світову арену .
В данний час пред українськими фірмами постали наступні проблеми ,які заважають ним повноцінно працювати , як ланкам системи міжнародного бізнесу :
1 ) нестабільність податкового законодавства ;
2 ) великий тягар податків , який несуть на собі підприємства ;
3 ) неможливість отримати довгострокові кредити на розвиток виробничої бази.
Держава повинна зрозуміти , що в світі нас ніхто не чекає і навіть навпаки багато хто хотів би , що Україна стала лише аграрно-сировинним додатком до европейського та світового ринку . Також треба усвідомити , що якщо ми зараз віддамо ті ринки які моглиб обслуговувати то потім у майбутньому їх буде дуже важко відвоювати , і здається не має сенсу нагадувати , що і зараз і в майбутньому це будуть втрачені кошти , і кошти дуже великі .
Тому з боку держави негайно повинні бути прийняті законодавчі акти про надання підтримки суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності ; в першу чергу це повинно стосуватися українських виробників чия продукція йде на експорт .
Приорітетність виробничого напрямку у наданні пільг суб’єктам ЗЕД пояснюється також тим , що на данному етапі ефективність діяльності на українському ринку підчас не тільки не ефективна але й збиткова через тотальну неплатежеспроможність більшості українських замовників , продаючи ж свої товари на зовнішньому ринку ми залучаємо такі необхідні для ліквідації вже згаданої кризи наплатежів нові , свіжі капітали .
Значні сподівання в цьому питанні покладаються на нове податкове законодавство , яке має бути введним з нового року . Очикується , що держава нарешті зверне увагу на своє вимираюче виробництво і за допомогою фінансових важелів допоможе вийти йому з кризи , а коли виробництво вийде з кризи воно виведе за собою і державу в цілому .

стор.44

Категорія: фінанси | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 389 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук