Вступ. 1. Бюджетна політика держави. 1.1. Чинникі, що впливають на бюджетну політику держави. 1.2. Стратегія бюджетної політики держави. 2. Місцеві бюджети: проблеми формування та аналіз їх виконання. 2.1. Управління бюджетами регіональними та місцевими органами влади. 2.2. Формування доходної частини бюджету (на прикладі бюджету Івано-Франківської області. 2.3. Субсідії, субвенції та дотації, які стосуються оподаткування. 2.4. Бюджети районів і міст. Оподаткування сільськогосподарських товаровиробників ПДВ. 3.1. Огляд нормативної бази. 3.2. Пільги щодо оподаткування сільськогосподарських товаровиробників. Висновок. Література. Висновок. Отже, проблема фінансового забезпечення розвитку регіонів в умовах переходу до ринку, стоїть надзвичайно гостро. Дальше її загострення може спричинити розвиток досить небезпечних тенденцій: процесів територіальної дезінтеграції, суперечок між територіями, органами законодавчої та виконавчої влади і регіонами на грунті поділу фінансових ресурсів. Слід зазначити, що без нарощування обсягів виробництва неможливо забезпечити зростання надходжень до місцевих і загальнодержавного бюджетів. Органи місцевого самоврядування могли б в межах діючого законодавства опрацювати механізми, які б стимулювали розвиток найбільш прибуткових галузей і забезпечили значне поповнення дохідної частини місцевого бюджету. З метою забезпечення самостійності регіональних і місцевих бюджетів необхідно вирішити ряд важливих питань. Перш за все, потрібно встановити фіксовані частки кожного рівня влади в загальних податках, закріпити їх за відповідними рівнями бюджетів на постійній основі на тривалий період (до п'яти років). Ще одним важливим кроком є визначення нормативів розподілу загальнодержавних податків між державним і місцевими бюджетами на однаковому для всіх регіонів країни рівні. Проблеми ж економічного розвитку регіонів доцільно розв'язувати не шляхом диференціації цих нормативів, а за допомогою цільових субсидій з державного бюджету. З метою зацікавленості органів місцевого самоврядування у стимулюванні випуску продукції, в тому числі підакцизних товарів, доцільно було б залишати в розпорядженні місцевих бюджетів не менше 50% загальних надходжень від акцизного збору та ПДВ. Оскільки фінансове забезпечення місцевих органів влади значною мірою залежить від обсягів трансфертів, які вони отримують, слід створити на рівні державного бюджету відповідні фонди, за рахунок яких буде здійснюватися бюджетне вирівнювання, та розробити правову базу регулювання трансфертів. Вдосконалення потребує і правова база, яка регламентує компетенцію органів державної законодавчої влади і місцевого самоврядування у процесі складання, затвердження і виконання бюджету, утворення позабюджетних, цільових і валютних фондів, запровадження місцевих податків і зборів. Правові акти, які регулюють ці питання, залишаються суперечливими. Потрібно прискорити прийняття законів України "Про податковий кодекс" та "Про бюджетний устрій". Проведення цих заходів сприятиме регіональному розвитку, що неодмінно позначиться на економічному піднесенні держави в цілому. стор.32 Замовити роботу
|