Зміст Вступ Глава 1. Фінансові кошти та фінансові результати підприємства 1.1 Виторг підприємства 1.2 Суть і види доходу підприємства 1.3 Прибуток: суть і види Висновок Глава 2. Розподіл прибутку підприємства 2.1 Принципи розподілу прибутку підприємства 2.2 Розподіл прибутку на підприємствах різних організаційних форм Висновок Глава 3. Актуальні проблеми управління прибутком підприємств 3.1 Планування прибутку на підприємстві 3.2 Максимізація прибутку 3.3 Підвищення ефективності розподілу прибутку Висновок Загальні висновки Використана література Висновок Основна мета управління прибутком підприємства — забезпечення зростання його суми і рівня, а також ефективний цього розподіл за напрямками економічного розвитку. Згідно з визначеною метою об’єктом управління виступають як формування прибутку підприємства, так і його розподіл. Ефективність формування прибутку характеризується як загальною його сумою, так і рівнем, який визначається системою коефіцієнтів рентабельності. У системі планів, пов’язаних із виробничою діяльністю підприємств, головне місце посідає планування прибутку. Це планування визначає необхідний обсяг операційної діяльності підприємства, забезпечує стратегічний його розвиток необхідними фінансовими ресурсами, формує фінансові взаємовідносини підприємства з бюджетом та позабюджетними фондами. Об’єктом планування є елементи балансового прибутку. При цьому особливе значення має планування прибутку від реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг. Обираючи той чи інший тип дивідендної політики в сучасних умовах, підприємства має врахувати такі основні фактори: 1. Рівень прибутковості господарської діяльності. 2. Вимоги економічного зростання. 3. Можливості прискорення або гальмування реальних інвестиційних проектів, що реалізуються. 4. Вартість залучення додаткового капіталу на фінансовому рику. 5. Можливості залучення додаткових фінансових ресурсів із альтернативних внутрішніх джерел. 6. Стадія життєвого циклу підприємства. 7. Рівень ліквідності активів підприємства. стор.40 Замовити роботу
|