План ВСТУП РОЗДІЛ І. ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ТРУДОВОЇ КУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА: 1.1. НАРОД ПРО ПРАЦЮ 1.2. ВИЗНАЧНІ ПЕДАГОГИ УКРАЇНИ ПРО ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ 1.3. ЗНАЧЕННЯ ТРАДИЦІЙ В ТРУДОВОМУ ВИХОВАННІ РОЗДІЛ ІІ. РОДИННЕ ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ РОЗДІЛ ІІІ. ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ПРАЦІ ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Висновок Підсумовуючи вище згадані положення роблю висновок: трудове виховання - це найважливіший елемент виховання людини. Праця виховала людину. Віковічне зростання людського роду вдосконалювала його, привело до вершин розвитку науки і техніки. Щоб дитина виросла повноцінним громадянином, з перших днів життя необхідно привчати її до праці. Український народ відзначається великою працьовитістю свій досвід у вихованні нової людини, наш народ залишає у прислів’ях, піснях, приказках. Повернення до духовного коріння народу та світової педагогічної гуманістичної думки ставить у центрі нашої уваги особистість учня з його здатністю до розвитку та саморозвитку. Тому нашим обов’язком є вглиблюватися і вивчати народні скарби труда і культури. Праця створює людину. Вона є першоосновою людського життя. Без праці не може існувати і розвиватися людське суспільство, вдосконалюватися людина, її здібності й природні задатки. До основних видів трудової діяльності відносяться: 1) навчальна; 2) суспільно-корисна; 3) продуктивна праця. Система трудового навчання передбачає трудовий характер школи - формування культу інтелектуальної і фізичної праці, полягає у засвоєнні наукових основ сучасного виробництва, засвоюється шляхом змісту освіти. До форм організації належать: 1) зміст освіти на кожному уроці; 2) різноманітні гуртки і факультативи з трудовим вихованням; 3) трудові об’єднання школярів - старшокласників. Використовується спільна робота школи і базового підприємства. Ознаки, які повинні характеризувати рівень трудової зрілості випускників середньої школи: А) прагнення в трудовій діяльності; Спиратися на загальноосвітні і політехнічні знання. Б) прагнення організовувати працю на наукових засадах: проявляти творчість, забезпечувати плановість, добиватись раціоналізації, економії, тощо. В) Уміння використовувати набутий трудовий досвід у нових видах праці у різних умовах і ситуаціях; Г) прояв активності і організаторських здібностей; Д) забезпечення культури і естетики праці. Методи трудового виховання. 1) усвідомлення необхідності праці; 2) виховання колективних трудових завдань; 3) особистий приклад вчителя і вихователя. стор.17 Замовити роботу
|