...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » інші

Історія фотожурналістики (Курсова робота)
13.04.2010, 21:33
План
Вступ.
1. ФОТОЖУРНАЛІСТИКА.
2. ПЕРШІ ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИКОРИСТОВУВАННЯ ФОТОГРАФІЇ.
3. ПОЯВА ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ.
4. ЖАНРИ ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ.
А) ВІД ЖАНРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА;
Б) ВІД ЖАНРІВ ЛІТЕРАТУРИ;
В) ВІД ЖАНРІВ РИТОРИКИ І ЖУРНАЛІСТИКИ.
4.1. ВИЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ.
4.2. ВИЗНАЧЕННЯ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ЖАНРІВ ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ.
4.2.1. ФОТОПОРТРЕТ.
5. ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ ФОТОГРАФІЇ.
6. ДРУГА ПОЛОВИНА 19-ГО СТОЛІТТЯ.
7. ПОЧАТОК 20-ГО СТОЛІТТЯ.
8. ПЕРІОД 1920-50-Х РОКІВ
9. ПЕРІОД 1950-80-Х РОКІВ.
10. ФОТОГРАФІЯ В РОСІЇ.
11. ВІТЧИЗНЯНІ ФОТОРЕПОРТЕРИ.
12. ФОТОЖУРНАЛІСТИКА СЬОГОДНІ
12.1.АГЕНТСТВА І ФОТОЖУРНАЛІСТИКА
12.2. ВОСЬМИДЕСЯТІ. НЕГАТИВНІ ЧИННИКИ
12.3.РИНОК ЦИФРОВОЇ ФОТОГРАФІЇ
Висновки.
Список літератури.

Висновки
Не секрет, що слово "фотожурналістика" для більшості асоціюється з тією фотографією, що звичайно публікується в суспільно-політичних виданнях. І у принципі так воно і є. Є фотожурналістика, що виключно оповідає про політичне життя, є - про життя соціальне.
У сучасному комунікативному середовищі форми/види фотографії, до яких ми звертаємося, щоб одержати надійну інформацію про оточуючі нас соціальні і політичні реалії, насилу піддаються чіткому визначенню. Межі таких понять як «фотодокументалістика», «фотожурналістика» і «прес-фотографія» розмиті і знаходяться в постійному русі щодо один одного. За останню третину століття всі три жанри зазнали радикальні зміни під впливом таких чинників як імперативи практикуючих фотографів, издательские/дистрибуционные системи, що «поставляють» результати їх роботи публіці, очікування і бажання публіки і нові технології, що зароджуються, у сфері візуальних комунікацій. Ці жанри продовжують змінюватися і сьогодні, коли телевізійні новостниє каналы/шоу-программы витісняють газети, відео витісняє «застиглі» картинки, а трансформація електронних зображень підриває віру в «продукт», одержуваний за допомогою цифрових об'єктивів (digitized lens imagery).
Спочатку, документальна фотографія і фотожурналістика виконували, в першу чергу, інформаційну и/или репрезентацію функцію. Їх основна мета - інформувати, або, буквально, вдягатися у форму те, що, по суті, є сумбурною, неструктурованою, неоформленную реальністю; бажання «представити свідомості в ясній і чіткій формі» події, що відбуваються, - от як можна визначити функцію репрезентації фотографії. Сьогодні такий підхід, здається вже не актуальним, хоча ми продовжуємо використовувати ті ж терміни, що і сорок років тому, забувши про те, що значення їх з тих пір вже змінилося. Якщо ми спробуємо усвідомити зміни, що відбулися, і причини, що викликали їх, ми, можливо, дійдемо нового, адекватнішого розуміння предмету.

стор.19

Категорія: інші | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 228 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук