План Вступ. 1. ФОТОЖУРНАЛІСТИКА. 2. ПЕРШІ ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИКОРИСТОВУВАННЯ ФОТОГРАФІЇ. 3. ПОЯВА ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ. 4. ЖАНРИ ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ. А) ВІД ЖАНРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА; Б) ВІД ЖАНРІВ ЛІТЕРАТУРИ; В) ВІД ЖАНРІВ РИТОРИКИ І ЖУРНАЛІСТИКИ. 4.1. ВИЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ. 4.2. ВИЗНАЧЕННЯ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ЖАНРІВ ФОТОЖУРНАЛІСТИКИ. 4.2.1. ФОТОПОРТРЕТ. 5. ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ ФОТОГРАФІЇ. 6. ДРУГА ПОЛОВИНА 19-ГО СТОЛІТТЯ. 7. ПОЧАТОК 20-ГО СТОЛІТТЯ. 8. ПЕРІОД 1920-50-Х РОКІВ 9. ПЕРІОД 1950-80-Х РОКІВ. 10. ФОТОГРАФІЯ В РОСІЇ. 11. ВІТЧИЗНЯНІ ФОТОРЕПОРТЕРИ. 12. ФОТОЖУРНАЛІСТИКА СЬОГОДНІ 12.1.АГЕНТСТВА І ФОТОЖУРНАЛІСТИКА 12.2. ВОСЬМИДЕСЯТІ. НЕГАТИВНІ ЧИННИКИ 12.3.РИНОК ЦИФРОВОЇ ФОТОГРАФІЇ Висновки. Список літератури. Висновки Не секрет, що слово "фотожурналістика" для більшості асоціюється з тією фотографією, що звичайно публікується в суспільно-політичних виданнях. І у принципі так воно і є. Є фотожурналістика, що виключно оповідає про політичне життя, є - про життя соціальне. У сучасному комунікативному середовищі форми/види фотографії, до яких ми звертаємося, щоб одержати надійну інформацію про оточуючі нас соціальні і політичні реалії, насилу піддаються чіткому визначенню. Межі таких понять як «фотодокументалістика», «фотожурналістика» і «прес-фотографія» розмиті і знаходяться в постійному русі щодо один одного. За останню третину століття всі три жанри зазнали радикальні зміни під впливом таких чинників як імперативи практикуючих фотографів, издательские/дистрибуционные системи, що «поставляють» результати їх роботи публіці, очікування і бажання публіки і нові технології, що зароджуються, у сфері візуальних комунікацій. Ці жанри продовжують змінюватися і сьогодні, коли телевізійні новостниє каналы/шоу-программы витісняють газети, відео витісняє «застиглі» картинки, а трансформація електронних зображень підриває віру в «продукт», одержуваний за допомогою цифрових об'єктивів (digitized lens imagery). Спочатку, документальна фотографія і фотожурналістика виконували, в першу чергу, інформаційну и/или репрезентацію функцію. Їх основна мета - інформувати, або, буквально, вдягатися у форму те, що, по суті, є сумбурною, неструктурованою, неоформленную реальністю; бажання «представити свідомості в ясній і чіткій формі» події, що відбуваються, - от як можна визначити функцію репрезентації фотографії. Сьогодні такий підхід, здається вже не актуальним, хоча ми продовжуємо використовувати ті ж терміни, що і сорок років тому, забувши про те, що значення їх з тих пір вже змінилося. Якщо ми спробуємо усвідомити зміни, що відбулися, і причини, що викликали їх, ми, можливо, дійдемо нового, адекватнішого розуміння предмету. стор.19 Замовити роботу
|