...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » інші

Техніка i технологія галузі туризму» на тему: «Франчайзинг у ресторанному бізнесі (на прикладi підприємств громадського харчування в Росії (курсова робота)
14.04.2010, 17:46
ЗМІСТ

Вступ ………………………………………………………………………..........3
1. СУТНІСТЬ ФРАНЧАЙЗИНГА ЯК СПЕЦИФІЧНОЇ
ФОРМИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ, ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ.
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГА …………………………….......5
2. ВИДИ І МЕТОДИ ФРАНЧАЙЗИНГА …………………………………...10
3. ОЦІНКА ВИТРАТ ФРАНЧАЙЗІ…………………………………………...17
4. ЗАКОНОДАВЧО - ПРАВОВА БАЗА ФРАНЧАЙЗИНГА ...……............22
ВИСНОВКИ ...……………………………………………………………….......30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ ...…....................32

ВИСНОВКИ
Стрімке зростання франчайзинга, що спостерігається практично в усьому світі, схоже, буде продовжуватися. Однак дуже мало імовірно, щоб франчайзингові системи завтрашнього дня були цілком ідентичними тим, що існують сьогодні. При економіці, що стрімко змінюється і в той час, коли ідея створення єдиного світового ринку практично стала реальністю, деякі внутрішні аспекти природи франчайзинга як такого знаходяться на грані зміни.
Одним із ключових факторів, що стимулюють зріст франчайзинга, є зменшення частки традиційного виробництва і витиснення його сектором сфери послуг. Франчайзинг особливо добре підходить для бізнесу в сфері громадського харчування, тому велику популярність, у наш час, здобуває діловий франчайзинг. Він припускає пристосовність до умов ринку. Передача повної концепції бізнесу полегшує входження франчайзi у підприємницьку діяльність, з тієї причини, що даний вид франчайзинга регламентує практично всі аспекти діяльності даного підприємства. Також при використанні ділового франчайзинга, франчайзер пропонує різні пільги франчайзi, що в підсумку не може не вплинути як на діяльність окремого франчайзi, так і на функціонування всієї системи в цілому.
Однак, на жаль, розвиток франчайзинга в Росії (і Україні) не знаходить належної підтримки на державному рівні. Перше, що гальмує розвиток франчайзинга, - законодавство. Якщо в закордонних країнах цей вид діяльності не вимагає ніяких офіційних оформлень і реєстрацій, то відповідно до Цивільного кодексу РФ договір про комерційну концесію необхідно реєструвати в Роспатенті, що приводить до виникнення бюрократичних зволікань. Крім цього, відсутня необхідна законодавча база. Наприклад, в США тільки на федеральному рівні створено близько сотні законів, що так чи інакше стосуються франчайзинга, у той час як у Росії відсутній навіть закон про франчайзинг.
На ряді з цим, для франчайзi усе складається не так вже і гладко. Як показують дослідження, приблизно половина підприємств що реєструються у Росії в сфері малого бізнесу так і не змогли розгорнути свою діяльність через нестачу стартового капіталу. Очевидно, що франчайзи доведеться зіткнутися з тими ж проблемами, що й іншим дрібним підприємцям. Відсутність власних коштів, стримувало і буде стримувати успішний розвиток франшизних підприємств, але є підстави думати, що завдяки специфічним особливостям франчайзинга ринок альтернативного фінансування в даний момент для них більш сприятливий. На жаль, на підтримку з боку франчайзеров вітчизняним підприємцям поки розраховувати не доводиться. Така позиція заснована на нестабільності російського інвестиційного ринку; і закордонні франчайзери побоюються ризикувати, не маючи надійних гарантій.
Проте, незважаючи на наявність окремих гальмуючих факторів, франчайзинг у Росії вже успішно розвивається. Усе більше підприємницьких кіл звертається до використання цієї ефективної форми ведення бізнесу.
Значення його для російської економіки переоцінити складно: для франчайзера - це один з найшвидших і ефективних способів створення нових незалежних підприємств, об'єднаних у єдину систему; для франчайзi – спосіб розвивати свій власний бізнес на базі перевіреної бізнес-моделі, а для держави - це ефективний інструмент підтримки малого й індивідуального підприємництва, а отже, і розвитку всієї економіки. Розвиток франчайзинга в країнах із перехідною економікою, до яких відносяться Росія й Україна, буде проходити все більшими темпами, тому не слід впускати шанс обійти своїх конкурентів вже зараз.

стор.32

Категорія: інші | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 915 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук