Зміст Вступ Розділ І. 1.1. Історія виникнення ткацтва. 1.2. Розвиток сюжетно тематичних килимів. 1.3. Сучасні майстри виготовлення гобеленів. Розділ ІІ. 2.1. Матеріали, обладнання та пристрої. Техніка та види переплетень у тканні гобеленів. 2.2. Особливості ткання гобеленів. Розділ ІІІ. 3.1. Методика і послідовність виготовлення гобелену “Мої крила”. Розділ IV. 4.1. Методика виконання декоративного прикладного мистецтва в процесі навчання дітей в школі. Висновки Список використаної літератури Додатки Висновки Вправи із килимарства мають важливе трудове і естетичне виховне значення для дітей. При залученні їх до занять ткацтвом обов’язків принцип поступового нарощування складності роботи. Цьому слід приділити більше уваги. Не варто одразу братися за виконання дуже складних виробів, а від виконання простих переходити до складніших. Кожна почата робота повинна бути доведена до кінця. Потрібно тактично пропонувати допомогу дитині, підтримувати її зацікавленість, заохочувати. Коли ж завдання виявиться занадто важким для дитини, - потрібно працювати разом з нею до закінчення виконання виробу. Введення в навчальну програму з художньої праці для загальноосвітньої школи уроків ткацтва потрібне і дає учням основні поняття про тканину, знайомить із способом її утворення та різновидами килимів і килимових виробів. Мистецтво ткання неодмінно зацікавить дітей своєю неповторністю і своєрідністю. Навички ткання підвищують індивідуальну художню майстерність учня, в майбутньому сприятимуть обрання учнями ткацьких професій. Важливо зазначити, що українське мистецтво ткання тісно пов’язане з національною культурою і звичаями українців. Тому уроки ткацтва зближують дітей із традиціями і культурою рідного краю, знайомить їх з творчістю народних майстрів. стор.21 Замовити роботу
|