...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » культурологія релігія

Людина і костюм. Український традиційний одяг (ДИПЛОМНА РОБОТА)
06.04.2010, 13:38
ЗМІСТ
Вступ. Людина і костюм.
Розділ І.
1.1. З історії розвитку українського костюма.
1.2. Історичне та художнє значення спадщини українського костюма.
1.3. Функції одягу та їхня історична динаміка.
Розділ ІІ.
2.1. Класифікація традиційного одягу та його етнографічні ознаки.
2.2. Традиційний костюм, як джерело вивчення історії українців.
Розділ ІІІ.
3.1. Матеріали та його роль у формуванні одягу.
3.2. Натільний одяг.
3.3. Пояси.
3.4. Головні убори.
Розділ ІV.
4.1. Естетичні властивості матеріалів для одягу.
4.2. Матеріали та обладнання для вишивання.
Висновок.
Додатки.
Список використаної літератури.

ВИСНОВОК
"Старі дерева не гнуться, сиві ріки не висихають" - мовить прислів'я про міцність давніх традицій.
Старовинне мистецтво вишивки вже багато століть іде від покоління до покоління, чаруючи глибинним змістом та поетичною красою душі людей. Не втратила вона свого значення і в наш час. Про це свідчить популярність виставок народного декоративного мистецтва, де вишивці, а особливо моделям одягу за народними мотивами, відводиться значне місце.
Готуючись до вибору теми, для моєї дипломної роботи, я побувала на виставках, їздила по музеях, де мала змогу споглядати чудові роботи видатних та невідомих майстрів.
Андрій Малишко якось сказав, що справжній поет той, хто не тільки бачить навколишній світ, а й уміє малювати його своїми фарбами. А й справді, скільки любові до своєї праці, натхнення, невимірної фантазії потрібно мати у своєму серці, щоб творити заради краси, на радість людям. Тому й проймаєшся шанобливою повагою до художниць, які тепло і велич своєї душі дарують усім, хто хоч якось доторкнувся до їхнього високого мистецтва.
У своїх творах майстрині вірно й повно передають естетичні уподобання народу, провідне в світорозумінні багатьох поколінь. Це - гармонія і вишуканість, багатобарвність і водночас природність, це традиційність орнаментального рисунка і його композиції, що веде від дідів-прадідів. Орнаментальні мотиви являють собою комплекс образів, джерелом виникнення яких є реальний навколишній світ. Саме тому створеними в орнаментах образам властива своєрідна умовність і узагальненість форм, як і взагалі народному мистецтву. Навіть не замислюючись, не прагнучи того свідомо, майстри у своїй творчості розкривають глибини й підвалини народних традицій.
Колірний, орнаментальний та символічний світ вишивальниць напрочуд різноманітний.
Давня, вже майже забута, символіка стає співзвучною сучасної людини. Завдяки широким асоціаціям і невимірній фантазії, образи їхніх вишивок поєднують нас з природою, занурюють у світ поезій, фольклору, звертають до глибини народного мистецтва, народної мудрості. А все це йде від щирого серця, відкритої поетичної душі, палких почуттів до своїх традицій і живої неординарної людської думки.
Саме традиції нашого народу надихають на створення чогось нового, але з певним використанням глибоких корінь. В наш час, будуть дуже актуальними вироби, які перегукуються з сивою давниною.

стор.95

Категорія: культурологія релігія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 424 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук