ПЛАН 1. Вступ 2. Приміщення і освітлення перукарень: а) Вимоги до приміщення; б) Освітлення перукарень; 3. Догляд за шкірою: а) Догляд за нормальною шкірою; б) Догляд за сухою шкірою; в) Догляд за жирною шкірою; 4. Надання першої допомоги: а) Послідовність, принципи та засоби надання першої допомоги; б) Дії у важких випадках; 5. Силуети і форми стрижок а) Жіночі стрижки; б) Чоловічі стрижки; в) Особливості виконання дитячих стрижок; 6. Висновок. ВИСНОВОК Професія перукаря передбачає дотримання певних етичних норм при спілкуванні з клієнтами під час виконання професійних обов'язків і дотримання правил культури обслуговування. Етика й етикет у перукарській справі зобов'язують працівників бути ввічливими й уважними до будь-якого клієнта, готовими нада¬ти послуги, максимально використовуючи професійні знання, вміння і навички. Справжній перукар — особистість, наділена особливими мораль¬ними якостями. Для нього важливою є якість обслуговування, тому основний зміст роботи не може зводитися тільки до заробітку. Справжнього перукаря характеризують естетичність, ввічливість, шанобливість, терплячість, здатність до компромісів, позитивне ставлення до клієнта і своїх обов'язків, самоконтроль, дисципліно¬ваність, охайність. Перукарська справа — це бізнес, де є правило: «Від того, як кожний працівник ставиться до людей, з якими він має справу, залежатиме імідж установи. Думка клієнта або партнера по бізнесу про окремого працівника може стати думкою про фірму взагалі». Починаючи спілкування з новими для себе людьми, спостережли¬вий перукар з добре розвиненою інтуїцією може здогадатися про те, яке враження він справляє на клієнта. Основне завдання перукарського бізнесу — зробити світ прекраснішим, допомогти клієнтам стати вродливішими, впев¬ненішими. Для залучення клієнтів слід враховувати фактори, які впливають на прийняття клієнтами рішень щодо одержання перу¬карської послуги. Спеціалісти з маркетингу застосовують різні методи класифікації споживачів за категоріями, досліджують процеси купівлі послуг, вивчають тенденції процесів придбання послуг салонів краси. Створюючи перукарський салон, необхідно пам'ятати, що до¬сягти його стабільності і прибутковості можна лише на основі знань про потенційного клієнта та задоволення його потреб із урахуванням культурних, психологічних, соціальних та інших особливостей. Для успішного ведення бізнесу потрібна інформація, яка б спря¬мовувала зусилля фахівців щодо вірного напряму роботи салону. стор.21 Замовити роботу
|