...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » культурологія релігія

Перукарська справа: приміщення і освітлення перукарень, догляд за шкірою, надання першої допомоги, силуети і фірми стрижок (КУРСОВА РОБОТА)
06.04.2010, 18:07
ПЛАН
1. Вступ
2. Приміщення і освітлення перукарень:
а) Вимоги до приміщення;
б) Освітлення перукарень;
3. Догляд за шкірою:
а) Догляд за нормальною шкірою;
б) Догляд за сухою шкірою;
в) Догляд за жирною шкірою;
4. Надання першої допомоги:
а) Послідовність, принципи та засоби надання першої допомоги;
б) Дії у важких випадках;
5. Силуети і форми стрижок
а) Жіночі стрижки;
б) Чоловічі стрижки;
в) Особливості виконання дитячих стрижок;
6. Висновок.

ВИСНОВОК
Професія перукаря передбачає дотримання певних етичних норм при спілкуванні з клієнтами під час виконання професійних обов'язків і дотримання правил культури обслуговування.
Етика й етикет у перукарській справі зобов'язують працівників бути ввічливими й уважними до будь-якого клієнта, готовими нада¬ти послуги, максимально використовуючи професійні знання, вміння і навички.
Справжній перукар — особистість, наділена особливими мораль¬ними якостями. Для нього важливою є якість обслуговування, тому основний зміст роботи не може зводитися тільки до заробітку. Справжнього перукаря характеризують естетичність, ввічливість, шанобливість, терплячість, здатність до компромісів, позитивне ставлення до клієнта і своїх обов'язків, самоконтроль, дисципліно¬ваність, охайність.
Перукарська справа — це бізнес, де є правило: «Від того, як кожний працівник ставиться до людей, з якими він має справу, залежатиме імідж установи. Думка клієнта або партнера по бізнесу про окремого працівника може стати думкою про фірму взагалі». Починаючи спілкування з новими для себе людьми, спостережли¬вий перукар з добре розвиненою інтуїцією може здогадатися про те, яке враження він справляє на клієнта.
Основне завдання перукарського бізнесу — зробити світ прекраснішим, допомогти клієнтам стати вродливішими, впев¬ненішими. Для залучення клієнтів слід враховувати фактори, які впливають на прийняття клієнтами рішень щодо одержання перу¬карської послуги. Спеціалісти з маркетингу застосовують різні методи класифікації споживачів за категоріями, досліджують процеси купівлі послуг, вивчають тенденції процесів придбання послуг салонів краси.
Створюючи перукарський салон, необхідно пам'ятати, що до¬сягти його стабільності і прибутковості можна лише на основі знань про потенційного клієнта та задоволення його потреб із урахуванням культурних, психологічних, соціальних та інших особливостей.
Для успішного ведення бізнесу потрібна інформація, яка б спря¬мовувала зусилля фахівців щодо вірного напряму роботи салону.
стор.21

Категорія: культурологія релігія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 908 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук