Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » культурологія релігія |
06.04.2010, 18:23 | |
План Вступ 1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості 2. Основні характеристики морально-естетичного виховання 2.1. Поняття, завдання і засоби морального виховання 2.2. Поняття, завдання і засоби естетичного виховання 3. Проблеми морального та естетичного виховання 3.1. Естетичне виховання: традиції, проблеми, інновації 3.2. Моральне виховання: традиції, проблеми, інновації 3.2.1. Головне джерело моральності 3.2.2. Людина моральна і людина авторитарно вихована Висновок Список використаних джерел Висновок Співвідношення морального з естетичним в науковій літературі висвітлено досить об’ємно, особливо у контексті виховання гармонійно розвиненої особистості засобами мистецтва, його впливу на інтелект, почуття, творчі здібності. Виходячи із завдань дослідження, важливо було з’ясувати, проблеми морального та естетичного виховання , чи співпадають механізми морального і механізми естетичного впливу. Моральність, як філософська категорія, визначає одну з форм суспільної свідомості і виконує функцію регулювання поведінки людей у всіх без винятку галузях суспільного життя. Як складне утворення, моральність об’єднує моральну діяльність, моральні відносини, моральну свідомість. Саме форми моральної свідомості у вигляді відповідних уявлень (норм, принципів, ідеалів, понять добра і зла, справедливості і несправедливості) передбачають моральні дії, мотивують і оцінюють їх. Тому, першочергове значення слід приділяти моральній свідомості як показнику морально-естетичних якостей особистості. Категорія естетичного представляє предметно-чуттєве втілення тих сторін об’єктивних суспільних відносин, які сприяють гармонійному розвитку особистості, її творчій діяльності та відображають прагнення до створення прекрасного. Існує також суб’єктивна сторона естетичного. Вона полягає в отриманні насолоди від результатів творчої діяльності в усіх галузях важливим моментом розвитку особистості виступає її висока моральна свідомість. Ця якість наділена естетичним ставленням людини до світу. В свою чергу, естетичне приймає форму моральності, виступаючи як мета і засіб задоволення особистих потреб. Тому цілісна моральність є істина і естетична міра міжособових і суспільних відносин, а моральна особистість реалізує її в своїй практичній діяльності, світосприйманні, емоційних переживаннях, в намірі удосконалювати себе. Даний висновок віддзеркалює природу морального та естетичного і вказує на їх відношення. Таким чином, дослідження проблеми взаємозв’язку морального і естетичного дозволило зробити висновок, що естетичне прямо не впливає на моральне. Між означеними поняттями лежить більш глибокий і непрямий взаємозв’язок, бо в основу естетичного (якщо розглядати його на засадах мистецтва) закладені не моральні норми і принципи, а особливий індивідуальний світогляд митця. стор.25 | |
Переглядів: 438 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |
Меню сайту |
Категорії | ||||||||||||||||
|
Вхід на сайт |
Пошук |