Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » культурологія релігія |
06.04.2010, 18:29 | |
Зміст. Епоха модерну Орнамент модерну Неорусский стиль Архітектура модерну. Готика і модерн Походження стилю модерн Модерн у декоративно-прикладному мистецтві. Меблі Скло і порцеляна Ювелірна справа Дамські плаття Плакати й афіші Виставки в Москві і Петербурзі Станкові мистецтва в стилістиці модерну Висновок Список літератури Висновок Яскраво спаленіле на зорі нашого сторіччя мистецтво модерну відгоріло порівняно швидко, і хоча багато суперечок викликають причини його виродження, здається найбільш ймовірним, що приголомшуюча новизна форм, вичурність фантазії і сміливість прийомів приїдалися. Нервозна рухливість, що нагнітається постійно, починала здаватися нав'язливої, банальної, вульгарної. Епоха модерну завершила найбільший цикл розвитку мистецтва. Модерн як антиеклектичний рух, що ставив своєю метою знищити "безстильє", по суті, не пішов від еклектики. Він увібрав неї в себе, узагальнив її досвід у спробі створити щось нове, але на базі старого. Таким чином, модерн з'явився завершальною ланкою еклектики. У свою чергу, еклектика підвела підсумки глобального періоду історизму, що бере свій початок з епохи Відродження. Очевидний висновок: період модерну закінчив розвиток мистецтва, починаючи чи ледве не з античності. Чи виконав модерн задачі, поставлені перед ним наприкінці епохи еклектики художниками й архітекторами? Головна ідея, що служила його джерелом появи і двигуном розвитку - створення великого, "інтернаціонального" стилю, залишилася нереалізованої - модерн не створив стилю в традиційному розумінні цього терміна, тобто не минулого обкреслені канони, по яких повинне створюватися стилістично чистий добуток, адже модерн зберіг багатобарвність еклектики. Модерн згасли, заповідав найважливіші свої художні відкриття напрямкам що йдуть услід, зокрема , настільки йому по зовнішності протилежному конструктивізмові. Але його декоративна система і, особливо, що всепроникає манерно-рухливий орнамент на цілі десятиліття одержали стійке клеймо "дурного смаку". Як мені здається, чималу роль у цьому сказало найширше поширення дешевих фабричних виробів. Але, як це завжди виходить, настільки твердий вирок згодом був рішуче переглянутий, і модерн став на якийсь час джерелом нової, уже ретроспективної моди. Сьогодні його спадщина - найцікавіший предмет вивчення, першовиток і наочна модель стильових шукань нашого століття. стор.30 Замовити роботу
| |
Переглядів: 418 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |
Меню сайту |
Категорії | ||||||||||||||||
|
Вхід на сайт |
Пошук |