Зміст Вступ.............................................................................................................................2 1. Розвиток, історія, сутність та зміст менеджменту, як науки 1.1. Формування та розвиток принципів управління........................................5 1.2 .Сутність менеджменту, як науки..............................................................11 1.3. Наукові підходи до менеджменту та його види ......................................17 1.4.Принципи та функції менеджменту...........................................................20 2. Структура управління організацією 2.1. Визначення поняття і принципи побудови організації...........................41 2.2. Ієрархічний тип структур управління.......................................................43 2.3. Органічний тип структур управління........................................................48 2.4. Вибір організаційної структури управління..............................................50 2.5. Вдосконалення організаційних структур менеджменту...........................58 3. Взаємодія організації з зовнішнім середовищем 3.1.Формулювання загальної мети організації................................................62 3.2. Визначення організаційної структури ЗАТ "СІНЕТ"............................66 3.3. Вплив зовнішніх факторів на організаційну структуру управління ЗАТ "СІНЕТ".................................................................................78 3.4.Вплив характеру бізнесу на розмір і внутрішню культуру організації..........................................................................................83 4. Вдосконалення організаційної структури управління ЗАТ "СІНЕТ" 4.1.Основні аспекти організаційного процесу................................................89 4.2. Аналіз функцій маркетингу та торгової діяльності організації....................................................................97 4.3. Заходи по вдосконаленню організаційної структури управління ЗАТ "СІНЕТ...............................................................................102 Висновок.................................................................................................................105 Список використаної літератури Висновок Головна задача вивчення основ менеджменту, як научної дисципліни складається в одержані комплексу знань відносно вибору нових форм та методів управління при утворенні комплексу знань відносно цілістної, ефективної та гнучкої системи управління організації в умовах риночної економіки, яка тільки розвивається. Знання теоретичних основ управління дають можливість оволодіти культурою та мистецтвом керівництва колективу, включаючи вміння ставити загальні та конкретні цілі, задачі діяльності організації; розробляти стратегію управління при умові громадських, колективних, особистих інтересів, контролювати процес її реалізації. В процесі управління відбувається делегування прав та обв’язків для організації взаємодії різних органів управління та розподіл задач, які виконуються різними працівниками. Керівники повинні передавати своїм працівникам свої права та обов’язки, інакше робота, яка вимагається не буде виконана. Тому організація робіт – це функція, яку повинні здійснювати всі керівники незалежно від їх рангів. Хоча зміст цієї концепції складається в делегувані прав та обов’язків для розподілу праці по горизонталі та вертикалі, однак рішення про вибір структури організації завжди приймається керівництвом вищого рангу. Керівники нижчого та середнього рангу лише допомогають йому, надаючи необхідну інформацію. В цілому задача менеджерів - це вірний вибір тієї структури, яка краще всього відповідає цілям та задачам організації, а також впливає на неї внутрішнім та зовнішнім фактором. «Найкраща» структу¬ра - це та, котра кращим способом дозволяє організації ефективно взаємодіяти з зовнішнім оточенням, продуктивно та доцільно розподіляти і направляти зусилля своїх співробітників і, таким чином вдовольняти потреби клієнтів та досягати своїх цілей з високою ефективністю. В ході дослідження діяльності та організаційної структури управління Закритого Акціонерного Товариства “СІНЕТ” було розглянуто три основні питання: 1) структура управління організацією; 2) взаємодія організації з зовнішнім світом; 3) вдосконалення організаційної структури ЗАТ “СІНЕТ”. Найбільш впливовими зовнішніми факторами для організації є різні замовники, закони та впровадження державного регулювання, конкуренти та економічна ситуація, яка склалася в Україні. В організації існує три рівні відповідальності і лінійна передача повноважень, відповідальність та обов’язки працівників відповідають одне одному, і права співпадають з функціями та обов’язками. Оганізація займається наданням послуг до мережі Internet, це перше та найміцнійше підприємство в Чернігові. Для організації важливо швидке реагування на зміни в оточуючому середовищі , від цього, в свою чергу, залежить ефективність діяльності організації. Вдосконалення організаційної структури управління ЗАТ “СІНЕТ” за рахунок її спрощення, збільшить ефективність її роботи на 3- 4%. Його необхідно проводити шляхом перетворення лінійних структур в більш плоскі через скорочення штату по відділам, де існують посади в яких організація не має початкової потреби на сьогодні. Таким чином організаційна структура управління буде пристосована до змін у зовнішньому середовищі. Тільки оволодіння новим управлінням ім'я якому "менеджмент" можна здолати соціально-економічну кризу в Україні, а країну зробити цивілізованою. стор.111 Замовити роботу
|