План ВСТУП РОЗДІЛ 1. Характеристика методики викладання в певній віковій групі навчання. 1.1. Студенство як особлива група навчання. 1.2. Особливості навчання у вищій школі. 1.3.Формування економічної культури, як складова екномічної освіти РОЗДІЛ 2. Розробка робочої програми навчальної дисципліни “ Політична економія ”. 2.1.Загальні відомості про дисципліну.Актуальність.Мета вивчення. 2.2. Тематичний план курсу. 2.3. Самостійна робота.Форми і методи контролю. РОЗДІЛ 3. Підготовка навчально-методичного блоку до теми “Цінні папери. Ринки цінних паперів ” з курсу “ Політична економія ” 3.1.Актуальність теми на сучасному етапі розвитку економіки в країні, її мета та завдання Рекомендована література 3.2. Модель засвоєння бази знань по темі Продовження структурно-логічної схеми теми. 3.4.Рекомендації щодо проведення навчальних занять по даній темі. Мета Матеріали для проведення лекцій. 3.5. Опорний конспект лекцій. Матеріали для практичного заняття. 3.6.Розробка методичного забезпечення теми. Заключення Список використаної літератури: 3.3. Структурно – логічна схема теми Заключення В випускнiй роботi на основi аналiзу лiтературних джерел, узагальнення практики пiдготовлено дидактичну розробку теми "Цінні папери.Ринки цінних паперів". Ознайомившись на практицi з методикою викладання економiки, можна зробити висновок, що процес навчання - це доволi кропiтка робота, яка вимагае вiд викладача великої вiддачi та самовiдданостi предмету. Дана розробка покликана допомогти викладачу в пiдготовцi по темi "Цінні папери.Ринки цінних паперів". Я розумію, що робота недосконала. Вона має свої "плюси" та "мінуси". В роботі була подана розробка методичного забезпечення теми «Цінні папери. Ринок цінних паперів», розглянута структура заняття-засвоєння, його окремі частини, методи формування пізнавальної активності в процесі навчання та методика використання різних форм контролю економічних знань. Зазначався також вплив властивостей освітньо-вікової групи на зміст, форми та методи навчання. У роботі використані різні методи навчання стосовно даної теми. Під час семінару йде постійна перевірка, наскільки студенти запам'ятовують викладений матеріал. Студентам постійно доводиться працювати не тільки з новим матеріалом, але й з викладеним раніше, що дозволяє формувати у них розуміння цілісності економічного механізму . Використання методів активізації навчання дозволяє зберігати активність студентів протягом заняття. Дану роботу можна вдосконалювати , використовуючи різні форми подачі нового матеріалу чи його закріплення , різних прийомів мотивації, проведення ділових та рольових ігор. При необхідності можна переглянути критерії та норми контрольно-оцінювальної діяльності. При розробці даної роботи я намагалась максимально враховувати психологічні особливості даної вікової групи, орієнтуючись на виявлення студентами різних творчих здібностей, а також стимулювати їх до самовдосконалення, самоосвіти,самовиховання. стор.50 Замовити роботу
|