Зміст Вступ РОЗДІЛ 1. Контроль знань учнів як дидактична проблема 1.1. Трактування поняття «контроль знань» у науковій літературі 1.2.Методи та форми контролю знань РОЗДІЛ 2. Методика організації контролю знань з теми «Взаємодія попиту та пропозиції» 2.1. Роль курсу «Основи економіки» в загальній системі освіти 2.2. Особливості організації контролю знань учнів курсу «Основи економіки» старшого шкільного віку 2.3. Контроль знань з теми «Взаємодія попиту та пропозиції» Висновки Список використаної літератури Висновки Економічні знання необхідні всім: і тим, хто має власну справу, і тим, хто наймається на роботу, і тим, хто продає, і тим, хто купує. Без них не обійтись у сім'ї, у відносинах між людьми. Тому економічна освіта стала потребою сьогодення. Воно покликано сформувати у громадян України економічні знання, економічну культуру, діловитість, заповзятливість, вміння аналізувати економічну ситуацію та приймати обґрунтовані рішення. Зараз робиться спроба запровадити у старших класах середньої загальноосвітньої школи курс "Основи економічних знань", для того, щоб сформувати у підростаючого покоління глибоке розуміння суті економічних процесів, які відбуваються в суспільстві. Тому що настане час, коли саме життя, ринковий відбір залишить серед підприємців не просто винахідливих та впевнених у собі новачків, а тих, хто володіє теоретичними та практичними знаннями. Систематичний контроль знань і умінь учнів – одна з основних умов підвищення якості навчання. Учитель математики у своїй роботі повинен використовувати не тільки загальноприйняті форми контролю (самостійна і контрольна роботи, усне опитування біля дошки і т.д.), але і систематично винаходити, упроваджувати свої засоби. Уміле володіння вчителем різними формами контролю знань і умінь сприяє підвищенню зацікавленості учнів у вивченні предмета, попереджає відставання, забезпечує активну роботу кожного учня. Контроль для учнів повинен бути навчальним. В результаті проведення нетрадиційних форм контролю знань і умінь розкриваються індивідуальні особливості дітей, підвищується рівень підготовки до уроку, що дозволяє вчасно усувати недоліки і пробіли в знаннях учнів. стор.31 Замовити роботу
|