Зміст Вступ Ємоційне стимулювання навчально-пізнавальних потреб школярів 1.1. Організаційний етап. 1.2. Когнітивний та заключний етапи. Загальні правила конкретних стимулів виховання та навчання 2.1. Правила: думайте про те, чого хоче учнень 2.2. Правила: іграшки керують світом III. Підготовка уроку Висновки Додатки Список використаної літератури ВИСНОВКИ На мою думку , під час роботи з дітьми, а особливо з малими дітьми, потрібно якимось чином заохочувати дітей до навчання, стимулювати навчання. Засобів стимулювання існує багато, і як вже згадувалося на попередніх сторінках, стимулювання ефективності навчання молодших школярів - це підбір різних заходів, за допомогою яких у дітей був би присутній інтерес до навчання, щоб з радістю йшли до школи. Засоби є різні, наприклад: Переходити з дітьми на “контакти”; Критикувати співпереживаючи; Звертатися до самолюбства; Схвалювати успіхи дитини; Опиратися на бажання учнів; Враховувати їх інтереси та наміри. Важливим етапом є підготовка до урока. Вона повинна бути цікавою. Потрібно побільше давати дитині висловлюватись на уроці. Обов'язково повинна бути присутня наочність. Під час підготовки до уроку необхідно враховувати також психолого-педагогічні аспекти. Отже вибір стимулу, за яким потрібно навчатись - це дуже важкий процес, з яким не завжди впорується і доросла людина, а тим більше учень стор.31 Замовити роботу
|