...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Право

Державний механізм
01.04.2010, 23:04
Вступ
Розділ І
Склад державного механізму
1.1 Державні органи та організації
1.2 Державні підприємства
1.3 Державні установи
1.4 Збройні сили
Розділ ІІ
Верховна Рада України
2.1 Завдання законодавчої влади
2.2 Правовий статус В.Р.України
2.3 Структурні органи В.Р.
2.4 Законодавчий процес
Розділ ІІІ
Президент України
3.1 Порядок та умови обрання Президента України.
3.2 Повноваження глави держави
3.3 Правовий статус та адміністрація президента
Розділ IV
Уряд та центральні органи виконавчої влади
4.1 Кабінет Міністрів України – вищий орган виконавчої влади
4.2 Склад Кабміну
4.3 Повноваження Прем'єр-Міністра України
Розділ V
Місцеве самоврядування та місцеві органи виконавчої влади
5.1 Органи місцевого самоврядування.
Розділ VI
Судова влада
6.1 Завдання судової влади
6.2 Судді та їх статус
6.3 Конституційний суд України
6.4 Система судів загальної юрисдикції
6.5 Судовий процес
Розділ VII
Правоохоронні органи та адвокатура
7.1 Поняття правоохоронного органу
7.2 Прокуратура та органи внутрішніх справ України
7.3 Митні органи та органи охорони державного кордону
7.4 Органи державної податкової служба та органи юстиції
7.5 Адвокатура
Висновки

Адвокат має право здійснювати адвокатську діяльність індивідуально, або об'єднуватися з іншими адвокатами в колегії та інші адвокат¬ські об'єднання Стати адвокатами можуть лише громадяни з вищою юридичною освітою та стажем роботи за юридичною спеціальністю не менш як два роки, які склали відповідний кваліфікаційний іспит.
Отже, функції держави здійснюються за посередництво спеціально утвореного для цього інституціонального механізму, який визначається як “механізм держави”, складається із різних державних органів, які об’єднуються у відносно виокремлену структуру – державний апарат, та інших державний інституцій.
Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу і судову. Це один із найважливіших принципів організації державної влади і водночас характерна ознака правової держави. Реалізація цього принципу дає змогу запобігти концентрації всієї державної влади в руках однієї особи, або одного органу, що, як свідчить історичний досвід, призводить до свавілля у керівництві державою і суспільством.
стор. 40

Категорія: Право | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 413 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук