Зміст ВСТУП 1. Поняття процедури реорганізації 2. Історичний аспект реорганізації банків 3. Загальні умови реорганізації банків 4. Реорганізації банків шляхом злиття (приєднання) 5. Реорганізації банків шляхом поділу (виділення) 6. Реорганізації банків шляхом перетворення 7. Проблеми і причини що перешкоджають реорганізації банків у різних країнах світу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ВИСНОВКИ В рефераті мною проаналізовано закони, що регулюють питання реорганізації банків, нормативно-правові акти з цих питань, а також наукові юридичні джерела, в яких розглянуто ті чи інші аспекти правового регулювання процедури реорганізації банків та створення нових, розглянуто чинники, що негативно впливають на процес реорганізації, виявлені вади та недоліки, що виникають у процесі реорганізації банків різними шляхами та визначені напрями і шляхи їх подолання. З метою поліпшення діяльності банків використовують таку процедуру, як реорганізацію банків яку визначають як об’єднання чи роздроблення банків з ціллю створення нового банку чи без цього або просто зміна їх організаційної форми зі створенням нової юридичної особи, але у всіх випадках з переходом прав і обов’язків в порядку правонаступництва від одних банків до інших. Реорганізація здійснюється у п’яти основних формах (злиття, приєднання, поділ, виділення та перетворення), кожна з яких має свої особливості. Дослідження процесу реорганізації довело, що на сьогоднішній день реорганізація банків має проблеми і недоліки, які потребують негайного вирішення. Серед основних проблем слід відзначити проблеми законодавчого характеру, а саме те, що не має єдиного закону, який би регулював здійснення процедури реорганізації банків. Отже, проблему, вказану мною вище можна вирішити шляхом впорядкування законодавства, прийнявши відповідний закон. Хотілося б звернути увагу на ще одну практичного характеру. Мова йде про персонал та клієнтів банку, який реорганізується. Як правило, банк залишають висококваліфіковані працівники і клієнти банку, почувши про його реорганізацію. Їх лякає незнання про майбутнє банку та те, чи будуть дотримані їхні інтереси в новоствореному банку. Шляхом вирішення цієї проблеми я вважаю обов’язок банку предоставляти інформацію реорганізацію в повному обсязі та прорахунки банку на майбутнє, щоб люди могли бачити, що їх очікує. Практичною проблемою також є корпоративна культура, а саме те, що при злитті чи приєднанні банку необхідно поєднувати організації, які по-різному розвивалися, які мали різних керівників, де система управляння можливо і не суттєво, але відрізнялась. Кожен з банків, що реорганізується намагатиметься залишити якомого більше своїх принципів і правил корпоративної культури, що призводить на практиці до непорозумінь. Тому, вирішуючи реорганізувати банк треба звертати увагу на людський фактор. Проводячи аналіз процедури реорганізації банків як на теоретичному, так і на практичному рівні, я помітила, що більша кількість банків, які мають намір реорганізуватися чи вже пройшли процедуру реорганізації, обирають для цього форму злиття чи приєднання, при чому така тенденція відмічається не лише в Україні, а і в країнах СНД та західної Європи. Тобто, на сьогодні актуальним є зростання високими темпами тенденції укрупнення банків. Я вважаю, що мотивами цього є недосить стійка та міцна матеріальна база комерційних банків. стор.28 Замовити роботу
|