План 1. Вступ 2. TCG: картель безпеки а) Контроль: без ліцензії і активації ніяк не можна б) Принцип роботи NGSCB в) Чи може користувач ухвалювати рішення? Intel наполягає на примусовому контролі г) Сховище ключів: чи стане TPM для звичайного користувача «чорним ящиком»? ґ) NGSCB для користувача: віруси – кращий аргумент. 3. DRM: тотальний контроль а) Без ваших даних тут не обійтися б) Принцип роботи DRM в Microsoft Media Player 9 4. Усюдисущий чіп а) На футбол з чистою совістю б) Антиутопія супермаркетів в) Принцип роботи RFID 5. Зворотній зв'язок 6. Висновок 7. Зміст Висновок Завжди і у всьому є свої плюси та мінуси. Навіть такий гігант комп’ютерної індустрії, як Microsoft стикається з проблемами на шляху розвитку захисту інформації від несанкціонованого копіювання, використання невідомих драйверів та ін.. Але з часом всі ці методи захисту удосконаляться і будуть широко розповсюджені по світу. Широке використання TPM-чіпів призведе до революції в комп’ютерній індустрії, бо виробникам периферії прийдеться виготовляти свою продукцію сумісну з NGSCB. Тому я думаю, що TPM-чіпи будуть довго приживатися. Так, DRM не дуже вигідне рішення, для покупця. Бо звичайно, що дешевше придбати піратську копію тієї, чи іншої програми чи фільму. Але це вже є порушенням закону багатьох країн світу… RFID також не є вигідним рішенням для продавців – це зумовлене порівняно високою ціною самого чіпа. Але з часом ціна на нього знизиться і він себе оправдає. Але є ще одна проблема – проблема безробіття: коли в супермаркетах будуть стояти зчитуючі пристрої, які будуть зчитувати інформацію з RFID чіпів, цим супермаркетам треба буде набагато скоротити кількість персоналу. І так само є певна частка ризику збою роботи зчитуючого пристрою, який може зняти неправильну суму з рахунку покупця. Ця сума може бути і більшою, і меншою тому цей ризик існує і для покупця, і для продавця. Але я надіюсь, що і ця проблема буде вирішена. На мою думку, нам прийдеться довго чекати до того часу, коли ці всі технології будуть використовуватись всіма і скрізь. стор.22 Замовити роботу
|