ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Складові міжособистісної атракції Розділ 2. Спілкування і соціальна перцепція як розуміння людьми один одного Висновки Список використаної літератури Висновки Кожна людина потребує того,- розуміння, співчуття.Згадаймо слова героя фільму "Доживемо до понеділка": "Щастя - це коли тебе розуміють". Щоб бути зрозумілим, треба самому хоча б намагатись зрозуміти інших. Закони ефективного спілкування вимагають від людей взаємності, визнання, уваги, толерантності, дотримання загальноприйнятих норм взаємодії. Стійкими й визначеними стосунки між індивідами бувають тоді, коли досягається їх взаємність. Людям властиво відповідати на симпатію симпатією, на антипатію антипатією. Між ними виникає сумісність або несумісність саме в процесі спілкування.Можна з впевненістю сказати, що такі цінності, як людська доброта, чуйність, доброзичливість не тільки не втратили свого гуманістичного змісту, але й набули нового звучання за більш сприятливих умов, що склалися у різноманітних колективах, у суспільстві в цілому. Цьому всебічно сприяють демократизація, гласність, укріплення правових та моральних норм.Психологічні наслідки нововведень, швидкий розвиток методів групової комунікації, важке економічне становище у країні, політична криза влади - усі ці фактори, які впливають на розвиток нових форм спілкування, потребують постійної уваги. На даному історичному етапі зростає роль людського фактора, більше уваги приділяється вмінню спілкуватися та розуміти одне одного. стор. 21 Замовити роботу
|