ЗМІСТ Вступ Сприйняття музики Музичне мислення Естетична оцінка консонансу і дисонансу Використання музичних засобів з метою реабілітації студентів Висновки ЛІТЕРАТУРА Висновки Щоб перетворити художнє враження в судження про художнє, потрібно навчитися пояснювати свої власні несвідомі відчуття, потрібно знати свої власні схильності й можливості реагувати на враження.Щоб висловити хоча б одне коштовне судження, потрібно вміти порівнювати художні враження між собою; виходячи з їхньої природи й своєрідності, потрібно знайти точку зору, завдяки якій можна наблизитися до суті твору.Музика, що не дотримується основних умов людського досвіду сприйняття часу, повинна мати іншу естетику. Цей вид музики можна сприйняти тільки інтелектуально.Сприйняття музики залежить від рівня звуковисотного й поліфонічного слуху, голосового апарата, знання й слухового засвоєння основних елементів музичної мови. Тому про повноцінне сприйняття музичних творів можна говорити лише тоді, коли образне мислення здійснюється паралельно з усвідомленням логіки художньої форми й ідейно-естетичного змісту музичних образів.З музично-психологічної точки зору, консонанс і дисонанс є носіями тієї ж пари контрастних функцій, які лежать в основі ладу - стійкості й нестійкості. Дисонанс створює враження про тяжіння; консонанс дає йому дозвіл (розв'язання), після чого виникає відчуття заспокоєності, стійкості.Музика в навчанні й праці, так само як і під час відпочинку, здатна збудити й заспокоїти, підбадьорити й розвеселити, надихнути й надихнути. Маючи велику силу психофізіологічного впливу, вона здатна додати спокій і рух, легкість і вага, збудити те або інше емоційне враження.Через музику вдається одержати поняття про містерії буття, торкнутися їх зі здивованою цікавістю, проникнути в схованки, про які іноді думаєш зі здриганням. Так людина і його музика запитують світ, відбиваючи й з'єднуючи в пережитому досвіді руйнуюче й те, що творить, негативне й позитивне. Музика діє як посередник між життям розуму й життям почуттів. стор.22 Замовити роботу
|