Зміст. Вступ. Актуальність проблеми обдарованості. Основні аспекти проблеми обдарованості. І. Теоретичний огляд та аналіз проблем креативності та мотиваційно-особистісних рис особистостей. 1.1. Значення проблеми обдарованості у вітчизняній та зарубіжній психології. 1.2. Явище обдарованості. 1.3. Явище креативності. 1.4. Основні підходи до проблеми творчості. 1.5. Концепції креативності. 1.6. Теорія соціального научіння Дж. Роттера. 1.7. Розуміння поняття “Мотив”. ІІ. Емпіричне вивчення мотиваційно-особистісних особливостей креативів підліткового віку. 1.1. Обґрунтування експериментальної програми дослідження. 1.2. Умови діагностики креативності та мотиваційно-особистісних особливостей. 1.3. Збір психо-діагностичних даних. 1.4. Аналіз результатів діагностики підлітків. Висновки. Список використаної літератури. Додатки. Висновки Теоретичний аналіз проблеми мотиваційно-особистісних особливостей креативів і проведене дослідження взаємозв’язку мотивації і особливостей локалізації суб’єктивного контролю свідчать про те, що у креативів підліткового віку не проявляється взаємозв’язок між рівнем мотивації досягнення і інтернальними альтернативами. Таким чином, гіпотеза, висунута на початку нашого дослідження підтвердилась. Узагальнення матеріалів дослідження дозволяє зробити такі висновки: 1. Взаємозв’язок між рівнем мотивації досягнення і інтернальними альтернативами у креативів підліткового віку не проявляються. 2. У творчо обдарованих індивідів наявна специфічна ірраціональна мотивація досягнення, так як творчий акт є спонтанним, некерованим в своїй основі явищем. 3. Враховуючи мотиваційно-особистісні особливості креативів підліткового віку, ми можемо керувати процесом адаптації учнів до вимог соціокультурного середовища, сприяти формуванню у школярів різнобічного підходу до проблем, поставлених перед ними. 4. Виховання творчо активних членів суспільства може забезпечити останньому адекватний вибір і реалізацію перспективної моделі розвитку. 5. Результати дослідження можуть бути використані в педагогічній, віковій, соціальній психології, з метою виявлення творчо обдарованих індивідів і прогнозування їх поведінки. стор.67 Замовити роботу
|