...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія

Особистісне зростання студентів у процесі професійного навчання (КУРСОВА РОБОТА )
09.04.2010, 23:34
ЗМІСТ
Вступ
1. ОСОБИСТІСТЬ І ЇЇ ЗРОСТАННЯ
1.1 Поняття про особистість в психології
1.2. Зрілість особистісна, психологічна, соціальна
1.3. Вікові особливості розвитку особистості студента
2.Вимоги до особистості педагога в контексті вузівської підготовки
3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання в ВНЗ
Висновки
Література

ВИСНОВКИ

Професійне становлення в юнацькому віці і в період ранньої дорослості є значущою складовою особистісного зростання. Попри всі суперечності в розвитку вищої школи на сучасному етапі і проблеми, які на сьогодні характеризують педагогічну діяльність, особистісне зростання студентів в професійному навчанні можливе при створенні певних умов та дотриманні певних принципів.Попередніми, і дуже важливими, передумовами є наявність професійної спрямованості на професію, серйозної довузівської підготовки абітурієнтів.Головними ж психолого-педагогічними детермінантами особистісного зростання майбутнього професіонала у ВНЗ є:особистісно-діяльнісна (за Н.Л.Коломінським) спрямованість змісту, методики, організації навчально-виховного процесу формування професійних установок;концептуальна єдність і наступність змісту, форм і методів навчання;проблемно-орієнтований, розвивальний характер викладання, зв'язок між теорією і практикою;відкритість освітнього процесу і змісту навчального матеріалу до інновацій;індивідуалізація та диференціація навчального процесу; співробітництво викладачів зі студентами в навчальному процесі, суб'єкт - суб'єктні стосунки (діалог);всебічне застосування можливостей гуманітарних предметів з метою розвитку професійного і особистісного світогляду;зв'язок між всіма ланками вузівської "вертикалі" з метою забезпечення більш конструктивної адаптації студентів до умов навчання;залучення психологічної служби ВНЗ до цілеспрямованої роботи з розвитку особистості студентів, надання їм своєчасної психологічної (коригуючої, консультативної) допомоги за необхідності.Саме при забезпеченні цих передумов, стає можливим реалізація сутнісних сил молодої людини спочатку в навчальному процесі, а потім в професійній діяльності, реалізація її смисло-життєвих цінностей.

стор.30

Категорія: Психологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 233 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук