Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія |
09.04.2010, 23:34 | |
ЗМІСТ Вступ 1. ОСОБИСТІСТЬ І ЇЇ ЗРОСТАННЯ 1.1 Поняття про особистість в психології 1.2. Зрілість особистісна, психологічна, соціальна 1.3. Вікові особливості розвитку особистості студента 2.Вимоги до особистості педагога в контексті вузівської підготовки 3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання в ВНЗ Висновки Література ВИСНОВКИ Професійне становлення в юнацькому віці і в період ранньої дорослості є значущою складовою особистісного зростання. Попри всі суперечності в розвитку вищої школи на сучасному етапі і проблеми, які на сьогодні характеризують педагогічну діяльність, особистісне зростання студентів в професійному навчанні можливе при створенні певних умов та дотриманні певних принципів.Попередніми, і дуже важливими, передумовами є наявність професійної спрямованості на професію, серйозної довузівської підготовки абітурієнтів.Головними ж психолого-педагогічними детермінантами особистісного зростання майбутнього професіонала у ВНЗ є:особистісно-діяльнісна (за Н.Л.Коломінським) спрямованість змісту, методики, організації навчально-виховного процесу формування професійних установок;концептуальна єдність і наступність змісту, форм і методів навчання;проблемно-орієнтований, розвивальний характер викладання, зв'язок між теорією і практикою;відкритість освітнього процесу і змісту навчального матеріалу до інновацій;індивідуалізація та диференціація навчального процесу; співробітництво викладачів зі студентами в навчальному процесі, суб'єкт - суб'єктні стосунки (діалог);всебічне застосування можливостей гуманітарних предметів з метою розвитку професійного і особистісного світогляду;зв'язок між всіма ланками вузівської "вертикалі" з метою забезпечення більш конструктивної адаптації студентів до умов навчання;залучення психологічної служби ВНЗ до цілеспрямованої роботи з розвитку особистості студентів, надання їм своєчасної психологічної (коригуючої, консультативної) допомоги за необхідності.Саме при забезпеченні цих передумов, стає можливим реалізація сутнісних сил молодої людини спочатку в навчальному процесі, а потім в професійній діяльності, реалізація її смисло-життєвих цінностей. стор.30 | |
Переглядів: 233 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |
Меню сайту |
Категорії | ||||||||||||||||
|
Вхід на сайт |
Пошук |