План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок. 1. Значення спілкування. а) розвиток соціально-комунікативної активності; б) основні ознаки соціально-комунікативної активності. стор.42 Замовити роботу
|