ЗМІСТ Вступ…… Розділ 1. Основні критерії вибору професії у школяра 1.1. Професійно значущі психофізіологічні властивості 1.2. Професійно обумовлена структура особистості та психодіагностичне поле професійного консультування 1.3. Програма курсу з основ психології та профорієнтації для учнів 9-11-х класі загальноосвітніх шкіл 1.4. Психотехнологія профконсультаційної бесіди Висновки до першого розділу Розділ 2. Характеристика вияву здібностей учня на уроці 2.1. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами 2.2. Професійна консультація та діагностика… 2.3. Профільне навчання як основний шлях до професіоналізації старшої школи 2.4. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи психолога у школі 2.5. Типові помилки в проведенні профконсультаційної бесіди та шляхи їх усуненні Висновки до другого розділу Загальні висновки Список літератури та використаних джерел Додатки ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ Вибір професії школярів розвивається передусім у напрямку посилення її довільності, зростання можливостей свідомого керування вибором. Дослідні дані свідчать, що при вмілому керівництві навчальною діяльністю старшокласники можуть виділяти і розуміти свої можливості і потреби оточуючих. Усвідомлення необхідності, цінності нової інформації. Інтерес до її змісту зумовлює стійкість у виборі професії. Профорієнтаційний процес залежить і від доступності та посильності навчальних завдань, поставлених перед учнями, а також від уміння вчителя організувати процес навчання, щоб охопити усіх учнів класу. Однією причиною нестійкості вибору професії у цьому віці є передусім великий вплив батьків і родичів, які мають свою думку щодо подальшого життя рідної дитини. Проводячи дослідження особливостей встановлення професійної діяльності учнів і ураховуючи думку батьків виявили, що більша продуктивність збільшується тоді, коли думки, можливості і бажання співпадають з старшокласниками. Завдяки правильно підібраних методик низький рівень – понижується, або взагалі пропадає. Зростає рівень злагодженості і взаємного розуміння між поколіннями. Для успішного навчання увитих навчальних закладах та належного засвоєння матеріалу, велику роль відіграє саме те, що діти з великим бажанням вивчають саме той предмет, який вони образи свідомо. Можна побажати лише успіх у виборі професії молодих людей. Мета дослідження полягає у виявленні та обґрунтуванні напрямів удосконалення профконсультаційної роботи зі старшокласниками в процесі профільного навчання з метою формування у них готовності до професійного самовизначення та експериментальній перевірці змісту та психолого-педагогічних засобів реалізації визначених напрямів у процесі профільного навчання. Об’єкт дослідження – професійне самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання. Предмет дослідження – психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників у процесі профільного навчання. стор.104 Замовити роботу
|