ЗМІСТ Вступ 1. Зміст діяльності та функції викладача вищої школи 2. Психологічний портрет викладача вищої школи 3. Психологічна майстерність та її елементи Висновки Список використаних джерел Висновки У даній роботі ми зробили спробу з'ясувати, які компоненти включає комплекс професійної культури вузівського викладача. Оскільки характеристика особи є віддзеркаленням діяльності, ми спробували показати, що професійна діяльність вузівського фахівця багатогранна і має декілька сторін – психологічну, наукову, методичну, яким відповідає комплекс компонентів здібностей – гносеологічний, конструктивно-проектний, організаційний, комунікативний і перцептивна рефлексія. Володіння сукупністю цих здібностей допомагає досягти викладачу вищої школи високого рівня майстерності і робити ефективний вплив на формування особи студента, його власних здібностей, що дають можливість самореалізації в нашому складному, суперечливому світі. стор.31 Замовити роботу
|