Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія |
10.04.2010, 11:56 | |
ПЛАН Вступ І. Поняття про навчання та його психологічні механізми. ІІ. Психологічний погляд на дидактичні принципи. ІІІ. Теорія навчання 3.1. Асоціативна, біхевіристична гештальтпсихологічна теорії навчання. 3.2. Сучасна психологія традиційного навчання. 3.3. Навчання на основі теорії поетапного формування розумових дій. 3.4. Програмування та проблемне навчання. ІV. Наслідки кризи в психології та еволюція основних психологічних шкіл і напрямків. 4.1. Необіхенвіоризм. 4.2. Оперантний та соціальний біхевіоризм Джорджа Міда. 4.3. Теорія особистості Курта Левіна та соціальна психологія. V. Генетична психологія Піаже. VI. Неофрейдизм(Карен Хорні, Еріх Фромм). VII. Гуманістична психологія (Роджерс Маслоу, Алпорт). Використана література. стор.46 | |
Переглядів: 294 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |
Меню сайту |
Категорії | ||||||||||||||||
|
Вхід на сайт |
Пошук |