Зміст Вступ ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО УВАГУ Фізіологічні основи уваги ВИДИ УВАГИ ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ УВАГИ ВИХОВАННЯ УВАГИ Висновки Використана література Висновки Увага студентів - необхідна психологічна умова продуктивності їх розумової діяльності на занятті проявляється в їх робочому стані, в зосередженості на предметі навчального заняття і на процесі виконання навчальних завдань. При дидактичне правильній постановці і організації викладачем змісту і форми заняття увага студентів носить активний, діяльний характер, їй властива вибірковість розумового зосередження у відповідності із завданням і темою уроку і способами вирішення питань, що вивчаються. За цих умов досягається високий ступінь активізації розумової діяльності студентів, їх стійка зосередженість і багатоманітність пізнавальних функцій уваги. Увага підвищує ясність, являється однією із психологічних факторів її організованості і перевірки правильності виконання навчальних завдань. Вивчення уваги сприяє підвищенню психологічної освіти студентів і встановленню тісного зв'язку з педагогічною роботою в школі. Попередню підготовку до поглибленого вивчення уваги студенти отримують вже на першому курсі в лекціях по загальний психології і в процесі виконання практичних знань. Пізніше, відвідуючи уроки в школі, вони спостерігають за увагою учнів: швидкістю її зосередження на уроках, стійкістю і переключенням уваги, її особливостями на уроках по різним навчальним предметам , різні види вивчають різні види уваги. Вивчення уваги школярів продовжується і при виконанні студентами психологічних завдань по вивченню особистості учнів. „ Ніщо так не випробує терпіння наставника, - писав К. Д. Ушинський, - як зіпсована увага учня, і ніщо так часто не викликає докорів, як тільки ще більше відволікає увагу дитини від предмету. Багато потрібно природної холоднокровності і звички, щоб не сердитись на наполегливу неуважність іншої дитини. Скільки блискучих замислів, ідей, що придумав викладач, розбиваюсь об неуважність слухачів. Вміння заставати студентів уважно слухати - одна з тих якостей, яка відрізняє викладача - професіонала". стор.22 Замовити роботу
|