...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія

Роль уваги в засвоєнні студентами навчального матеріалу (КУРСОВА РОБОТА )
10.04.2010, 12:35
Зміст
Вступ
ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО УВАГУ
Фізіологічні основи уваги
ВИДИ УВАГИ
ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ УВАГИ
ВИХОВАННЯ УВАГИ
Висновки
Використана література

Висновки
Увага студентів - необхідна психологічна умова продуктивності їх розумової діяльності на занятті проявляється в їх робочому стані, в зосередженості на предметі навчального заняття і на процесі виконання навчальних завдань. При дидактичне правильній постановці і організації викладачем змісту і форми заняття увага студентів носить активний, діяльний характер, їй властива вибірковість розумового зосередження у відповідності із завданням і темою уроку і способами вирішення питань, що вивчаються. За цих умов досягається високий ступінь активізації розумової діяльності студентів, їх стійка зосередженість і багатоманітність пізнавальних функцій уваги. Увага підвищує ясність, являється однією із психологічних факторів її організованості і перевірки правильності виконання навчальних завдань.
Вивчення уваги сприяє підвищенню психологічної освіти студентів і встановленню тісного зв'язку з педагогічною роботою в школі. Попередню підготовку до поглибленого вивчення уваги студенти отримують вже на першому курсі в лекціях по загальний психології і в процесі виконання практичних знань. Пізніше, відвідуючи уроки в школі, вони спостерігають за увагою учнів: швидкістю її зосередження на уроках, стійкістю і переключенням уваги, її особливостями на уроках по різним навчальним предметам , різні види вивчають різні види уваги. Вивчення уваги школярів продовжується і при виконанні студентами психологічних завдань по вивченню особистості учнів.
„ Ніщо так не випробує терпіння наставника, - писав К. Д. Ушинський, - як зіпсована увага учня, і ніщо так часто не викликає докорів, як тільки ще більше відволікає увагу дитини від предмету. Багато потрібно природної холоднокровності і звички, щоб не сердитись на наполегливу неуважність іншої дитини.
Скільки блискучих замислів, ідей, що придумав викладач, розбиваюсь об неуважність слухачів. Вміння заставати студентів уважно слухати - одна з тих якостей, яка відрізняє викладача - професіонала".
стор.22

Категорія: Психологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 314 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук