...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія

Роль внутрішнього мовлення у мисленні студентів (КУРСОВА РОБОТА)
10.04.2010, 12:30
Зміст
Вступ
1. Природа внутрішнього мовлення
2. Роль внутрішнього мовлення у мисленні студентів
2.1. Функції внутрішнього мовлення
2.2. Роль мови і мислення у внутрішньому мовленні студентів
Висновки
Список використаної літератури

Висновки

Отже, слід вважати головною специфічною рисою внутрішнього мовлення функціональну відзнаку: воно виконує функції обдумування, планування, регуля-ції діяльності студента, його внутрішньої підготовки до процесу спілку-вання та обміну думками, тобто психологічно внутрішні функції.
Визнання функціональної своєрідності внутріш-нього мовлення, як основної в його характеристиці, усуває всі ті суперечності й непогодженості, які ще до цього часу мають місце в розумінні зазначеного виду мовної діяльності й зокрема того, що вважати внутрішнім мовленням. Різні точки зору на те, що слід вважати внутрішнім мовленням, є свідченням недооцінки саме функціональної його своєрідності як такої, що спричиняється до своє-рідності його структурно-динамічних, граматичних і семантичних особливостей.
Виходячи в характеристиці внутрішнього мовлення з його функціональної своєрідності, слід і вважати ним всю ту мовну діяльність, яка здійснює психологічно внутрішні функції, функції внутрішньої роботи думки в широкому її розумінні.
Особливості внутрішнього мовлення перебувають у тісній залежності насамперед від змісту тієї діяльності студента, в яку це мовлення включається. Змістом діяльності ви-значається більша чи менша розгорнутість або скороченість внутрішнього мовлення, а отже, й смислова навантаженість, автоматизованість чи усвідомленість і контрольованість, предикативність чи субстантивність.
Внутрішнє мовлення виникає з потреб пізнавальної діяльності студентів і розвивається в міру її ускладнення. Саме в пізнавальній діяльності студентів воно відіграє винятково важ-ливу роль. Воно зв'язане з усіма видами пізнавальної діяльності, з усіма пізнавальними процесами. Більшою чи меншою мірою ним опосередковуються відчуття та сприймання; складний і інтимний його зв'язок з пам'яттю, особливо словесно-логічною, творчою і репродуктивною уявою, довільною увагою. За допомогою внутрішнього мовлення студенти організовують чуттєву діяльність, здійснюють певну "внутрішню обробку" чуттєвого матеріалу, його впорядкування, мислене гру-пування та відбір, оцінюють з точки зору мети діяль-ності, відповідності дійсності тощо.
Особливу ж роль виконує внутрішнє мовлення в мисленні як діяльності переважно другосигнальній. Тут воно стає безпосереднім носієм мисленого змісту як форма існування понять, засіб здійснення різних мислительних операцій. Участь внутрішнього мовлення в мисленні студентів визначається насамперед тим, що воно є:
а) засобом розуміння чужих думок;
б) знаряддям на-шого власного думання, самостійного розв'язування мислительних задач;
в) засобом підготовки процесу обміну думками.
Це специфічні функції внутрішнього мовлення, якими забезпечується мислительна діяльність студентів.
стор.21
Замовити роботу
Категорія: Психологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 297 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук