...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія

Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання (КУРСОВА РОБОТА )
10.04.2010, 12:16
ЗМІСТ
ВСТУП
І. Студент як суб'єкт навчальної діяльності
II. Пізнавальні психічні процеси в діяльності студентів
III. Індивідуальні стилі навчально-пізнавальної діяльності
Висновки
Список використаної літератури

Висновки
Розвиток когнітивної сфери студентів у вищій школі — це не лише практично значима проблема, пов'язана з підвищення ефективності професійної підготовки студентів. Перш за все це проблема розуміння природи здатності людини до навчання. І цей її широкий науковий теоретичний зміст робить проблему актуальною в умовах сучасної культури. Вона актуальна для розв'язання запитань про те, як протистояти наростаючому відчуженню людини від лавини знань, що постійно ускладнюються, як попередити відставання темпів індивідуальної соціалізації і навчання на фоні прискорення росту наукових і технічних знань. Безпосередньо для психології ця проблема допомагає розв'язати одну з центральних теоретичних проблем — взаємозв'язку навчання і розвитку людини.
Мета написання даної роботи полягала в наступному:
1) з'ясувати місце, час і необхідність виникнення такого напрямку психологічного дослідження як когнітивна психологія;
2) ознайомити читача з основними поняття когнітивної психології;
3) охарактеризувати процес розвитку і формування студента, як суб'єкта пізнавальної діяльності;
4) дослідити як відбувається когнітивний розвиток студента в навчальному процесі.
Під час написання роботи значну увагу було приділено дослідженню когнітивної сфери (сфера психологи людини, пов'язана з її пізнавальними процесами і свідомістю, яка включає в себе знання людини про оточуючий світ і саму себе} та когнітивному розвитку (процес формування і розвитку когнітивної сфери людини, зокрема її сприйняття, уваги, уяви, пам'яті, мислення і мови) студентства.
З'ясовано, що психічні пізнавальні процеси відіграють важливу роль у процесі навчання та діяльності студентів. Вони протікають відповідно до особливостей їхньої особистості, поглядів, переконань, мотивів і цілей

стор.22

Категорія: Психологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 308 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук