ЗМІСТ ВСТУП І. Студент як суб'єкт навчальної діяльності II. Пізнавальні психічні процеси в діяльності студентів III. Індивідуальні стилі навчально-пізнавальної діяльності Висновки Список використаної літератури Висновки Розвиток когнітивної сфери студентів у вищій школі — це не лише практично значима проблема, пов'язана з підвищення ефективності професійної підготовки студентів. Перш за все це проблема розуміння природи здатності людини до навчання. І цей її широкий науковий теоретичний зміст робить проблему актуальною в умовах сучасної культури. Вона актуальна для розв'язання запитань про те, як протистояти наростаючому відчуженню людини від лавини знань, що постійно ускладнюються, як попередити відставання темпів індивідуальної соціалізації і навчання на фоні прискорення росту наукових і технічних знань. Безпосередньо для психології ця проблема допомагає розв'язати одну з центральних теоретичних проблем — взаємозв'язку навчання і розвитку людини. Мета написання даної роботи полягала в наступному: 1) з'ясувати місце, час і необхідність виникнення такого напрямку психологічного дослідження як когнітивна психологія; 2) ознайомити читача з основними поняття когнітивної психології; 3) охарактеризувати процес розвитку і формування студента, як суб'єкта пізнавальної діяльності; 4) дослідити як відбувається когнітивний розвиток студента в навчальному процесі. Під час написання роботи значну увагу було приділено дослідженню когнітивної сфери (сфера психологи людини, пов'язана з її пізнавальними процесами і свідомістю, яка включає в себе знання людини про оточуючий світ і саму себе} та когнітивному розвитку (процес формування і розвитку когнітивної сфери людини, зокрема її сприйняття, уваги, уяви, пам'яті, мислення і мови) студентства. З'ясовано, що психічні пізнавальні процеси відіграють важливу роль у процесі навчання та діяльності студентів. Вони протікають відповідно до особливостей їхньої особистості, поглядів, переконань, мотивів і цілей стор.22 Замовити роботу
|