Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія |
10.04.2010, 12:17 | |
Зміст Вступ Розділ І. Методологічні засади теорії навчального спілкування 1.1. Поняття педагогічного спілкування, його особливості, функції, види 1.2. Структура педагогічного спілкування 1.3. Стиль педагогічного спілкування Розділ II. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні 2.1. Характеристика перцептивної сторони педагогічного спілкування. 2.2. Способи комунікативного впливу: переконування і навіювання 2.3. Стратегії взаємодії у спілкуванні як характеристика інтерактивного компонента педагогічної взаємодії. Література стор.33 Замовити роботу
| |
Переглядів: 295 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |
Меню сайту |
Категорії | ||||||||||||||||
|
Вхід на сайт |
Пошук |