Зміст ВСТУП Розділ 1. Самооцінка в діяльності студентів 1.1. Основні підходи до вивчення самооцінки в зарубіжній психології 1.2. Вітчизняні дослідження самооцінки 1.3. Самооцінка студентської молоді в навчальній діяльності Розділ 2. Рівні самооцінок Розділ 3. Самооцінка особистісної зрілості сучасного студентства Висновки Список використаної літератури Висновки Одним з актуальних завдань будівництва сучасної вищої школи в Україні є удосконалення не тільки психолого-педагогічного вивчення студентів, а й вивчення рівня їх самооцінки в діяльності, протягом усього періоду їхнього навчання. Дана робота була направлена на розкриття психологічних аспектів навчальної діяльності студентів, зокрема, такому утворюванню в структурі особистості, як самооцінка. Розглянуті існуючі підходи щодо вивчення самооцінки як одного з компонентів самосвідомості, а також різні погляди вивчення самооцінки та особливостей самосвідомості, уявлення особистості про себе. Була приділена увага й регуляційній функції самооцінки (саморегуляція, самоконтроль та ін.) в навчальній діяльності, впливу особливостей самооцінки на процес навчання, його ефективність. Отже у рефераті з'ясовано, що загальноприйнятим уважається, що самооцінка - якість особистості, яка виражається в здатності людини оцінювати результати власної діяльності та поведінки, а також свої психічні властивості та якості, які в цій діяльності та поведінці проявляються. Питання становлення самооцінки, її формування в молоді є важливими для соціальної педагогіки, і для психології та педагогіки вищої школи передусім, оскільки за ними - визначення розвитку особистості майбутнього громадянина, члена суспільства. Саме тому до них привернута пильна увага психологів, науковців педагогічних дисциплін. стор.24 Замовити роботу
|