...
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » Файли » Kурсові та Дипломні роботи » Психологія

Структура взаємин академічної групи як показник її згуртованості (КУРСОВА РОБОТА )
10.04.2010, 12:50
ЗМІСТ
Вступ
Структура взаємин академічної групи як показник її згуртованості
Висновки
Список використаної літератури

Висновки
Студентське життя повинно тісно переплітатися з функціонуванням виховного напрямку, розробленого для всього факультету. Виховна робота має ґрунтуватися на єдиній психолого-педагогічній концепції, яка б дозволяла створювати у групах здорову морально-психологічну обстановку, створювати найбільш сприятливу ситуацію розкриття студентів. Тому, виховний вплив здійснюється як через викладання профілюючих дисциплін, так і в процесі спеціальних виховних заходів.
Виховна мета - сприяти особистісному розвиткові студентів, формуванню професійної свідомості студентів, їх професійної культури і здатності до професійної ідентифікації.
Протягом року система виховної роботи повинна функціонувати через власні підструктури. Одна з підструктур в системі виховної роботи - студентський координуючий орган – студентське самоврядування. Основою ефективної діяльності студентського активу є принцип відповідності структур формального і неформального лідерства в студентських групах, можливість його впливу на мотивацію членів груп. Зокрема, спеціалізація діяльності студентського самоврядування може відбуватися за допомогою клубу дозвілля, клубу інтелектуального розвитку, психологічного клубу, які б створювали умови для комплексного особистісно-професійного зростання.
Повинна на факультеті функціонувати і структура інституту кураторів, система організації якого повинна здійснюватися крізь призму проведення основних напрямків виховної роботи:
учбовий
напрям культурно-масових заходів
соціально-психологічний.
Виховна робота куратора є саме тим напрямком, який сприяє набуттю суспільно-корисних особистісних характеристик студентів, розкриттю ними свого власного творчого потенціалу, сприяє збагаченню їх внутрішнього світу, розвиває студентів як особистість.
1. Плановість та системність роботи кураторів повинна забезпечуватися розробленими планами роботи кураторів.
2. Система організації роботи кураторів відбуватися через проведення зборів кураторів.
3. Куратори повинні тісно співпрацювати зі студентськими радами навчальних груп факультетів.
4. Формою роботи кураторів має бути проведення кураторського часу який передбачає аналіз поточних проблем групи, а також дає можливість отримати зворотний зв'язок від групи. Індивідуальні бесіди є частиною системи роботи кураторів.
5. Критеріями ефективності управління системою роботи кураторів є:
стабільний режим роботи академічної групи, відсутність серйозних випадків порушень трудової та навчальної дисциплін студентами;
позитивна мотивація навчально-виховної діяльності студентів, що виявляється у навчально - пізнавальній, науково-дослідній, інших видах діяльності;
мікроклімат у групі, що сприяє самореалізації особистості кожного студента;
різноманітність здійснювальних форм виховної поза аудиторної роботи, що забезпечують розвиток пізнавальної активності студентів при проведенні різноманітних форм виховної роботи;
діяльність студентського самоврядування в групі;
активність, згуртованість групи, суспільно-корисний характер діяльності групи;
участь групи у загально університетських заходах;
сприятливі умови проходження адаптаційного періоду для студентів першого курсу;
оволодіння студентами досвідом соціальної поведінки.
В цілому, виховна робота, яка б сприяла формування сприятливого мікроклімату в студентських групах, повинна здійснюватися відповідно до необхідних вимог: концепція гуманітарної освіти та виховання, положення про кураторів, положення про студентську раду, положення на кращу академгрупу, положення про студентську весну, положення про гуртожитки. Щотижня повинні відбуватися засідання старостату, на яких здійснювалося б ознайомлення старост із організацією навчального процесу та вимогами внутрішнього розпорядку.
Культивування у студентів почуття корпоративної приналежності до колективу факультету, університету можна забезпечити наступними заходами:
Участь студентів факультету в комунікативному тренінгу
Зустріч студентів факультету з випускниками, які працюють у сфері освіти, бізнесу та підприємства
Урочисте святкування Дня факультету.
У формі дискусійних клубів та круглих столів обговорення актуальних питань.

стор.20

Категорія: Психологія | Додав: admin_vitalya
Переглядів: 311 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії
Право [179]
Психологія [200]
Педагогіка [140]
Економіка підприємства [36]
Бугалтерський облік [200]
Медицина [40]
культурологія релігія [76]
менеджмент_маркетинг [102]
міжнародні відносини [10]
соціологія [11]
політикономія_політологія [36]
програмування_інформатика [128]
філософія [63]
фінанси [156]
банківська справа [59]
інші [276]
Хмара тегів
Вхід на сайт
Пошук